Tuplaviritinmallit 43-50"?

Anonyymi

Onko havaintoa, tekeekö Sonyn lisäksi mikään muu valmistaja tuplaviritinmalleja noin 50 tuuman kokoluokassa?
Samsungilta olen löytänyt tuplaviritintä vasta 55" lähtien, ja se on omiin tarpeisiini vähän liian suuri.

Myös kokemukset noista tuplaviritinmalleista kiinnostavat. Onko kannattava ostos verrattuna tavallisen tv:n ja erillisen tallentavan digiboksin hankintaan verrattuna?

Vanha Topfield vetelee viimeisiään ja telkkarikin kaipaa päivitystä, joten nyt on "mahdollisuus" laittaa kalusto kokonaan uusiksi.

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuten tyytyväinen Panasonicin tuplavirittimen toimintaan, mutta vaihtaa katselukanavan usein SD kun tallentaa kahta HD tai ehkä yhdelläkin kanavanipusta riippuen. Nyt ostaisin Nokian triplavirittimellä, mutta saa vain netistä tilaamalla. Ihmettelen jos ei tule kauppoihinkin. Digiboksia tarvinnut enää hyvin harvoin, mutta joutuu miettimään ajastuksia enemmän kuin triplalla.

• Anonyymi

Onko niissä "nokioissa" oikeasti 3x3 viritintä vai 3x1 viritintä? Myyntiteksteistä ei oikein saa selvää, mutta itse ymmärsin sen triplan tarkoittavan, että laitteissa on 1 kpl virittimiä kolmeen eri järjestelmään (antenni, kaapeli ja satelliitti)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niissä "nokioissa" oikeasti 3x3 viritintä vai 3x1 viritintä? Myyntiteksteistä ei oikein saa selvää, mutta itse ymmärsin sen triplan tarkoittavan, että laitteissa on 1 kpl virittimiä kolmeen eri järjestelmään (antenni, kaapeli ja satelliitti)

Tuo oli muuten loistava kysymys. Näin saattaa tosiaan tarkoittaa tuo triplavirittimet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme viritintä kaapeliin ja mihin onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme viritintä kaapeliin ja mihin onkin.

Olikin hyvä kysymys, ei kannata luottaa mainoksiin, missään ei näy mainintaa että olisi 3x3 eli tuskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      931
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      920
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      14
      871
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe