Tuli tossa postissa uhkavaatimus,että pitäis antaa Melalle 3000e vuosittain.Niillä näyttää olevan taas rahat loppu.Se 3000e on vähä enemmän kuin mun ansiotulot.Onko teillä jotain ehdotuksia,mitä tälle melalle tehtäis?
Mela ryöstää palkan
5
866
Vastaukset
- lopetettava
Minulla on osatyökyvyttömyyseläke 40%.Nyt tuli samansuuruinen lasku.Tämä on ilmeisesti tätä pientilojen hävittämismeininkiä.Pitää maksaa vaikka ei ole paljon tuloja.Keskustapuolueen venkoiluahan tää on.Näin ne kiittää äänistä.
- Isäntä
Tuskin on pientila jos ton verran maksat eläkettä tai sitten olet idiootti. Vrt. 100ha/1200€/vuosi.
- melasta.
Tällainen lapuska tuli melasta.Minun kanssani ne ei puhu mitään asioista.Olet kyllä itse idiootti,jos puolustelet tämmöstä touhua,mistä ei viljelijöille ole mitään muuta kuin menoa.
- mukaan
Lapun mukaan maksu tosta 100 ha:n työtulosta olisi 5700e.Onkos täällä kepulaisilla 5000%:n alennus,vai mistä ero johtuu?
mukaan kirjoitti:
Lapun mukaan maksu tosta 100 ha:n työtulosta olisi 5700e.Onkos täällä kepulaisilla 5000%:n alennus,vai mistä ero johtuu?
ja paljonko peltoa ja metsää, niiden mukaan voit itse tarkistaa onko lasku virheellinen.
Ja minkä olet työtuloksi ehdottanut?
Summa tuntuu "aika" korkealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266