Liuska-Texit

KKupa

Mistäköhän noitakin löytäisi? Tuntuu olevan aika kiven alla. Ei taida kovinkaan moni haluta niistä eroon, kun ei näy myynnissä. Muutamissa divareissakin on tullut käytyä ja kerran näin yhdessä paikassa ja silloin tulikin ostettua, muuten on ollut ei oota.

4

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittemöttönen

Yhellä Heikkisen Kakella oli monta vuosikertaa, kuuskytluvulla. Mutta ei se myyny sillon eikä nyt.

• Kuppa Töölöstä

Vai ei näy missään. No kovastihan näköjään huutelet huuto.netissä noita, Kuparinen :) Oliks tarkotus hämätä joku myymään sulle liuskoja halvalla tollasella ovelalla viestillä ? :D

• KKupa

No niin myynkin, mutta ne ovat ylimääräisiä ja ne numerot mulla on itsellä ennestään. Tarkoitin, etten ole löytänyt mistään itselleni puuttuvia, joita olisi n. 80 kpl.

Ja vielä noista mitä myyn, niin ostin laatikollisen jossa oli n. 130 kpl. Niistä itselle tuli 40, koska niitä ei ennestään ollut. Loput oli, joten tietenkin ne myyntiin laitoin. Ja ostin kaikki sen takia, kun myyjä sitä niin halusi, muuten olisin ostanut vain ne puuttuvat.

• Crankpin

tuo keräily meinaan, minulla on tuttava, jolla on kaikki Tex Willerit, niin liuskat kuin muutkin, jopa 71 vuosikerta täydellisenä (ei irtolehtipainoksina. Aikaa otti paljon ja rahaakin ilmeisesti paloi jonkin verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe