Mistäköhän noitakin löytäisi? Tuntuu olevan aika kiven alla. Ei taida kovinkaan moni haluta niistä eroon, kun ei näy myynnissä. Muutamissa divareissakin on tullut käytyä ja kerran näin yhdessä paikassa ja silloin tulikin ostettua, muuten on ollut ei oota.
Liuska-Texit
4
666
Vastaukset
- ittemöttönen
Yhellä Heikkisen Kakella oli monta vuosikertaa, kuuskytluvulla. Mutta ei se myyny sillon eikä nyt.
- Kuppa Töölöstä
Vai ei näy missään. No kovastihan näköjään huutelet huuto.netissä noita, Kuparinen :) Oliks tarkotus hämätä joku myymään sulle liuskoja halvalla tollasella ovelalla viestillä ? :D
- KKupa
No niin myynkin, mutta ne ovat ylimääräisiä ja ne numerot mulla on itsellä ennestään. Tarkoitin, etten ole löytänyt mistään itselleni puuttuvia, joita olisi n. 80 kpl.
Ja vielä noista mitä myyn, niin ostin laatikollisen jossa oli n. 130 kpl. Niistä itselle tuli 40, koska niitä ei ennestään ollut. Loput oli, joten tietenkin ne myyntiin laitoin. Ja ostin kaikki sen takia, kun myyjä sitä niin halusi, muuten olisin ostanut vain ne puuttuvat.
- Crankpin
tuo keräily meinaan, minulla on tuttava, jolla on kaikki Tex Willerit, niin liuskat kuin muutkin, jopa 71 vuosikerta täydellisenä (ei irtolehtipainoksina. Aikaa otti paljon ja rahaakin ilmeisesti paloi jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897