Israelissa oli tiistaiaamuna rokotettu lähes 4,5 miljoonaa ihmistä, joista 3,1 miljoonaa kahdesti.
Ajatella; se olisi meillä tosi hyvin kun olisi jutkuja ollut hallituksessa, oltaisiin loppusuoralla.
Tyttöset odottaa hallituksessa että joku muu taho tekee hommansa. Eiole kuin yksi pääministeri ja yksi hallitus kerrallaan. Ja vaikka oliskin hallituksessa. Maan asiat Sipilän tavoin kuntoon saattajia nyt puuttuu.
OLISPA SIPILÄ YHÄ PÄÄMINISTERI meillä olisi nämäkin asiat paljon paremmalla tolalla.
Suomessa rokotettu kertaalleen vasta n 5 %,tätä kyytiä menee monta vuotta ennekuin viinmeisetkin rotuksen saaneet. Marinin lupaama, että kesään menneä kaikki rokotettu, ei tule toteutumaan seuraavanakaan kesänä.
Nukkui pääministeri kesän ja syksyn, ei patistanut ministereitä hoitamaan velvollisuuksiaan. Antaa normaaliin sosialisti tyyliin kaatua asioiden päälle.
Malli esimerkkiä Israelista sosialisti ja vasuri ministereille, jotka meillä koronaa hoitaa, tai pitäisi hoitaa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007780588.html
Keskustalaisiakin Meillä puuttuu ote hallituksessa koronan suhteenkin
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sannalla on aikaa kuntapolitikointiin???
Ei taida olla riittävästi valtakunnan asioita hoidettavaksi kun ehtii kuntapöntössä käydä skeidaa heittämässä.
Nyt alkaa ymmärtää miksi kaikki isänmaan asiat on rempallaan kun nämä viirupöllöt lentelevät pesältä pesälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154