Miten hiljainen mies/poika kiinnostuu

Anonyymi

No mul olis ongelmii mul on sellaisii kavereita jotka vähän härnää. Mut tykkään yhdestä pojasta ja se on aik ujo. Ollaan samassa yleisurheilussa. Ja se on aik usein yksin. En oo nähnyt sitä pitkään aikaan mut ei oo lopettanut. Ja no jos lähestyn sitä niin mun kaverit huomaa of course. Ja ei oo numeroitakaan. 😥En tiiä sil sattaa olla tunteita mua kohtaan kosk se tuijottaa mua sellai paljo. Ku en tiiä mitä tehdä mun kaverit ei siis välitä siitä pojasta.

7

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja lisäksi mä siis on toi sama mut siis lisäks haluisin numeron tai olla sen pojan kanssa kahdestaan mut el haluu pyytää niin että kaverit näkee kosk jos ensinnäkin oltais joskus yhdessä en haluu että mun toinen suhdeluku menee kosk mun kaverit niinku pilaa mun ja mun edellisen ihastuksen suhteen

• Anonyymi

Ja oon bisexual et nice

• Anonyymi

Huonoja kavereita sulla huh huh. Eihän tommosten myrkyllisten ihmisten kanssa kannattais liikkua.

• Anonyymi

Mut siis ne ei oo ilkeitä vaan sellai niinku kysyy tai sanoo että mites se sun tuleva poika ystävä vaik ei olla ees tutustuttu sen pojan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut siis ne ei oo ilkeitä vaan sellai niinku kysyy tai sanoo että mites se sun tuleva poika ystävä vaik ei olla ees tutustuttu sen pojan kanssa.

No kiusaavat sinua kun ovat huomanneet, että olet kiinnostunut pojasta. Luultavammin eivät silloin pahalla ajattele, ja jos ajatteleevat niin kannattaa vaihtaa kaveripiiriä.

• Anonyymi

No jos se poika on oikeest tärkee sulle nii kannattaa at lest kysyy vaa nope numeroo sille “vaivihkaa kavereiden selän takan“ koska sit sä voit jutella sille ja jos se kerran tuijottaa sua nii epäilen kyl et tykkää sust (kokemusta ujoista pojista)

• Anonyymi

Oooo kiitti paljon oot kiva muuten oon 12vuot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe