Kirjailijanakin tunnettu tuurijuoppo Juha Vuorinen raitistui

Anonyymi

https://seura.fi/viihde/julkkikset/tuurijuoppo-kirjailija-juha-vuorinen-raitistui-olen-kyennyt-kuittaaman-kaikki-humppavuosien-­velkani/?shared=1940419-95e772b7-1

”Jos olisin tiennyt, miten koko elämäni tulee muuttumaan pelkän alkoholin jättämällä, en olisi koskaan ottanut ensimmäistäkään lasillista” - lukee lehtijutussa, johon ylläolevasta linkistä kivasti pääsee. Minusta Juhan oli käytävä läpi kaikki ne alkoholin aiheuttaneet vaikeudet elämässään. Ei ehkä koskaan olisi tämä Vuorisen Juhamme saanut aikaan esimerkiksi Juoppohullun päiväkirja - kirjasarjaa, joka sattuu olemaan hauskin kirjasarja Suomesta koskaan. Ei voi olla iloinen muutoksesta, eikä voi tuntea ylpeyttä selvistelystään ellei koskaan ole Kuningas Alkoholiin koskenutkaan. Kiitos Juha, että olet ryypännyt ja sekoillut joskus kännissä, ja hyvä homma good for you kun nyt sitten juomisesi olet nyt mennyt lopettamaan. Kaikkihan sen nyt tietää että humalaiset ihmiset on ärsyttäviä idiootteja.

Mitä meltä olet tästä? Minkälaisia tuntemuksia kyseinen linkin kirjoitus sinussa herättää?

1

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä näin on, ei Vuorinen olisi päässyt juopottelun ytimeen ilman omaa kokemusta.

Varmaankin iloista tekstiä ilman viinaakin olisi syntynyt.

Juoppoja ei kuitenkaan innosta lukea tekstiä, joka ei vaikuta aidolta juopottelulta kohelluksineen. Juopot ymmärtää , että Vuorinen latoo puolitotuuksia kirjoissaan.
      Viinattomat lukijat saattavat kokea kirjojen tapahtumat ainoastaan vitsinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe