Ihan säikähdin, kun katselin tänään ikkunasta tuonne metsikköön, aurinko paistaa ja lämmittää, lumia on sulanut jo paljon pois, kallion laet näkyvät.
Tämä muija lähti maaseudun rauhaan kävelemään istahti kivelle ja nautti tunnin ulkonaolosta. Hyvää teki. Toivottavasti ei ryppyjä tullut lisää, kun ei ollut aurinkovoidetta mukana. Mutta ihoa lämmitti.
Kevät tulee vääjäämättä.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavalla viikolla tulee vielä takapakkia kevääseen. Päivälläkin vielä pakkasen puolella.
Ollaan vielä sentään tänään ja huominen helmikuun puolella. Mutta maaliskuu maata näyttää, tiet tukkii, ojat täyttää, sanoo kansatieto. - Anonyymi
Jonkinlainen taka-talvi yleensä tulee,linnunpöntöt kannattaa jo laittaa.
- Anonyymi
Eipä ole tullut koskaan säikähdettyä, kun on pannut merkille, että lumi alkaa sulaa.
Vähän jäisen näköisiä kadut ikkunasta katottuna, lunta on jotai 55 cm lumikengillä kahlattavaksi.
Korona aika paras olla kotosalla, sairaalaan voi joutua liukastumisen takia siis monta vaaraa liikenteessä
Nyt kun taas pakastaa tulee mahtavat hankikelit kävellä missä haluaa.Ihanaa, kevät tulee,
saa riisua vaatekerroksia,
vaihtyaa kukkasiin multia,
ostaa uusia siemeniä
tehdä suunnitelmia kesää varten.Kevät tulee, ei niin ihanaa,
pitää vältellä liukkaita katuja ja hiekoitella pihaa,
ikkunat ovat pesua vailla,
villakoirat ja pölypunkit
ovat tehneet kotiini hyökkäyksen.
- Anonyymi
Nyt se kevät alkoi.
Kevättä:maalis-, huhti- ja toukokuu.
Sitten onkin jo kesä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4941281- 141266
- 821262