Mistä saa edullisimmin akkuja ja pattereita, vanhoihin digikameroihin ?

Anonyymi

Löysin siirtolavalta, Olympuksen Camedia C-2000 Z -merkkisen, ehjän näköisen digikameran, jota voisin hyvin käyttää, mutta tulevatko akku ja patterit kuinka kalliiksi, mistä niitä saisi edullisimmin ?

5

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin vanha kamera ettei kannata tosissaan käyttää. Nostalgiamielessä toki.

• Anonyymi

Juuri näin. Akun lisäksi pitäisi hommata myös laturi. Kamera on vuodelta 1999 ja siinä on vain 2,11Mpix kenno. Jos ei ole tietoa kameran toimivuudesta voi hankinnat mennä hukkaan. Retroilumielessä voi ja kannattaakin kuvata vanhoilla kameroilla. Instassa voisi saada paljonkin seuraajia retrokuvilla.

• Anonyymi

Itse olen saanut akkuja vanhoihin kameroihin Digishopista. Sillä on kaiketi enää yksi kivijalkaliike jäljellä, Helsingin Arabiassa. Sekään ei ole kivijalassa, vaan vanhan tehdasrakennuksen 6. krs.

• Anonyymi

Parhaiten teet kun laitat sen romun sinne missä se olikin.
      Se oli ihan oikeassa paikassa.

• Anonyymi

mania33 on ollut sellainen kotimainen nettikauppa, mistä olen ostanut akkuja kameroihin yms. useastikin, ja aina ovat tulleet nopeasti, ja vielä melkeinpä samaan hintaan, millä vastaavan olisi saanut ebaysta, mutta paljon hitaammin.

Laadullisesti myös olleet moitteettomia nuo mania33:n akut, vaikka ne on muiden kuin alkuperäisvalmistajien.

Aloittajan kameraan ei kuitenkaan näyttäisi mania33:ssa nyt sopivaa akkua olevan.

Ebaystakaan ei muuten näytä sopivaa akkua löytyvän. Tässä tapauksessa lienee parasta luopua projektista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe