Hei teille tytöille,
niinkuin tuosta otsikosta ilmenee, niin haluaisin naisen kumppanikseni jolla on rinnat, mutta ei isot, vaan mielummin pienet, mistä teitä löytää, tai no olen kyllä tavannut, mutta ei vaan ole natsannut, missä piiloittelette ihanat naiset?, kertokaa mistä saan oman kullan pienillä rinnoilla?
Haluaisin naisen jolla on pienet rinnat
8
93
Vastaukset
- Anonyymi
Yöllä taas rölli ollu vauhdissa. 😒
- Anonyymi
Eikö ihminen saa tykätä pikkuisista rinnoista. Minäkin tykkään, a cupit on ihan jees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ihminen saa tykätä pikkuisista rinnoista. Minäkin tykkään, a cupit on ihan jees.
Hah, totuus on yleensä vähän muuta 😼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, totuus on yleensä vähän muuta 😼
Ihmisiä monenlaisia. Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä.
- Anonyymi
Sivusta sanoisin, että pienet rinnat ovat kauniit ja säilyttävät muotonsa pitempään verrattuna suuriin rintoihin. Tuskinpa suhdetta kuitenkaan aloitetaan rintojen kokoon perustuen!
- Anonyymi
Maaseuduilta löytyy :)
- Anonyymi
Olen aina tykännyt pienirintaisista, lyhyttukkaisista ja hieman poikamaisista naisista. Ei tarvi olla urheilija, urheiluhullu, metsästäjä, autonkorjaaja tai muukaan työmies, vaan ihan tavallinen kiva ja söpö tyttö joka osaa puhua ja pussata.
- Anonyymi
Minä kyllä vähän ihmettelen miksi nämä töröhuuliset jättiperseiset ja -tissiset pakkelikasat saavat niin paljon palstatilaa. Missä on sievät ja söpöt naturellit naapurintytöt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106