Tajusin vasta pari vuotta sitten että minut on raiskattu . Pikku kylässä missä asuin, menetin kaikki ystäväni ja maineeni kun asia lähti leviämään. Siihen aikaan luulin jotenkin että harrastin seksiä tuon tyypin kanssa, pää oli jollain tavalla blokannut itsensä. Mies oli kaverini entinen poikaystävä ja heillä oli pieni vauva siihen aikaan. Aamulla sain soiton että näin olet tehnyt, kaikki sen jo tietää! Otin kovisvaiheen en pyytänyt anteeksi en mitään. Kaikki meni.. Vuosien kuluttua silloisen poikaystävän kanssa tuli ero. Olin surullinen ja en saanut unta. Yhtäkkiä muistin kaiken, kuinka hän tiputti minut sängystä jossa nukuin kaverini kanssa. Riuhtoi minua lattialla, repi housuja alas, ja mahalteni yritin ryömiä pakoon, käsivarsien kipu. En huutanut en mitään, mutta sanoin tai kuiskasin ei, sen muistan. Miksi muistin sen vasta hiljattain en tiedä. Pari vuotta sitten kuulin kuinka mies oli kehuskellut että on minun kanssa ollut, kuinka huono olin sängyssä, lahna. Pisti vihaksi. Oikeutta haluaisin jotenkin, silloinen paras ystävä jonka menetin, voisinko hänelle kertoa, heillä on yhteinen lapsi, en halua lapselle pahaa mutta minun paha oloni jatkuu ellen jotenkin saa tätä ulos. Että ei se ollut minun vika. Nyt tiedän miksi en silloin voinut pyytää anteeksi, joku osa minussa tiesi sen, ei se ollut mun vika.
Raiskaus se oli
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219