Isot rahat ja nopea rikastuminen houkuttelee ihmisiä huume bisnekseen. Eritoten Suomessa löperöt rangaistukset edesauttavat rikollisuuden leviämistä. Venäjän kanssa pitää tehdä yhteistyö ja avunanto sopimus,että väkivalta ja huume rikolliset Venäjälle vankilaan kärsimään tumiotaan. Olen melko varma,että rikollisuus vähenisi sen myötä. Suomeen lusimaan vaan pikku rikolliset. Venäjällä rangaistus laitos on rangaistus laitos,eikä mikään täysihoitola hotelli,niin kuin on Suomessa.
Huumeet....
2
148
Vastaukset
Viekkaasti huumekokeilujen vaaroja vähättelevät, kavereiksi tekeytyvät diilerit ovat halveksittavia yhteiskunnan syöpäkasvaimia, joiden ei kuuluisi olla missään tekemisissä etenkään lasten kasvuympäristön kanssa.
Rahoilla ja loistolla rehentelevä huumekauppias on asiakkaidensa nautinnonhalussa loisiva, ja tämän onnettomien läheisten murheesta piittaamaton hylkiö.
Ahneuksissaan huumekauppiaat välinpitämättömästi saastuttavat asiakkaidensa ja hänen perheensä elämät.- Anonyymi
Näin unta. Olin kylässä jonkun varakkaamman luona juhannuksena.
Hänellä oli kokaiinia yläkerrassa. Mietin, voisinko minäkin ottaa sitä.
En ota. Se on selvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259