Ocrevuksesta kokemuksia.
Löytyykö täältä ketää,jolla se lääkkeenä?
Miten on toiminut?
Ocrevus infuusio
5
2321
Vastaukset
- Anonyymi
Moi minulle laitettu ocrevusta 6kk sitten ei mitään sivuoireita seuraavana aamuna töihin ei kylläkään pahenemisvaiheitakaan nyt kesäkuussa laitetaan toinen annos saa nähdä tuleeko sivuoireita.
- Anonyymi
Nyt on toinen annos ocrevusta laitettu hieman hutera olo illalla seuraavana päivä ei mitään oireita joulukuussa kuvataan ja katsotaan onko toiminut .
- Anonyymi
Itse saanut ocrevusta 5/21 alk.
Ei yhtään sivuoireita ja infuusion jälkeen aina normi olo,bussilla kotiin normisti.
Viikon päästä mg kuvat taas ja toiv.kaikki ok.
2 vkon päästä infuusio.
Muutenkin ns.normi olo,pieniä vaivoja vaan ms-stä,jos en tietäisi,että ms,ni en uskoisi olevani sairas.
Toivottavasti jatkuisikin näin. - Anonyymi
Hei. Minuakin kiinnostaa.
Eli sivuoireita ei tule et pitäis kotona kärsiä? Töihin voi suorilta mennä vai kirjoittavatko sairaslomaa?
Mitkö tän lääkkeen suurimmat/pahimmat haitat? Oon lääkeselostetta katsonut, mut mielellään kuulis ihan kokemuksia.- Anonyymi
Olen tuo 5/21 alk.ocrevusta saanut.
Viime viikolla kävin taas infuusiossa ja itsellä ainakin joka kerta täysin normi olo eli töihin voisi mennä suoraan tms.
Infuusiossa kuitenkin kestää tyyliin 8-12.30 eli itse en enää lähde töihin enää inf.päivinä.Kotiin tultua kävin n.6km pyörällä kaupassa.
Sivuoireita/haittoja ei itselleni ocrevuksesta ole tullut mitään.
Ollut helppo lääke ja toivon,että saisin jatkaa kauan tätä.Ikä vaan pelottaa,kun lääkäri sanoo,että yli 50v.sitä ei enää anneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283