KR 1933/-38, Ap.t. 8:5-8
mitä Filippus puhui, kun he kuulivat hänen sanansa ja näkivät ne tunnusteot, jotka hän teki. Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu
ja rampa parani.
Ja syntyi suuri ilo siinä kaupungissa.
Mutta uusin Ristin Kansa lehti saarnaa ja rukoilee ainoastaa uutta herätystä, koska laittomuuden valta on noussut kurittamaan jopa hyväosaisia.
KR 1933/-38, Hes. 7:11
Väkivalta on noussut vitsaksi jumalattomuudelle,
ei mitään jää heistä,
ei heidän pauhaavasta joukostansa,
ei heidän melustansa;
poissa on heidän komeutensa.
Ei tässä mikään herätys höpötys auta, vaan on saarnattava heille Filippuksen tavoin Kristusta ja pian.
Ja Filippus meni Samarian kaupunkiin ja saarnasi heille Kristusta. Ja kansa otti yksimielisesti vaa
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ja todellisia parantumisia tapahtuu kuin Niiloylivainiolla, eli tasan nolla.
- Anonyymi
(No sinä oletkin sitten Ristin Kansa lehden kanssa aivan samoilla linjoilla. Niilo Ylivainio saarnasi herätystä ja sen vuoksi niitä sairaita ei sitten vain paljonkaan parantunut. Sillä vain armon sanojen vakuudeksi on Jumala luvannut myös parantaa sairautta ja kaikkea raihnauttakin mitä kansassa oli.)
Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu
ja rampa parani.
Mutta uusin Ristin Kansa lehti saarnaa ja rukoilee ainoastaa uutta herätystä, koska laittomuuden valta on noussut kurittamaan jopa hyväosaisia.
ei mitään jää heistä,
ei heidän melustansa;
poissa on heidän komeutensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(No sinä oletkin sitten Ristin Kansa lehden kanssa aivan samoilla linjoilla. Niilo Ylivainio saarnasi herätystä ja sen vuoksi niitä sairaita ei sitten vain paljonkaan parantunut. Sillä vain armon sanojen vakuudeksi on Jumala luvannut myös parantaa sairautta ja kaikkea raihnauttakin mitä kansassa oli.)
Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu
ja rampa parani.
ei mitään jää heistä,
ei heidän melustansa;
poissa on heidän komeutensa.Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.
Ja sentähden hän on uuden liiton välimies, että, koska hänen kuolemansa on tapahtunut lunastukseksi ensimmäisen liiton aikuisista rikkomuksista, ne, jotka ovat kutsutut, saisivat luvatun iankaikkisen perinnön.
Minä todistan, että ylivainion pitämissä kokouksissa tapahtui paljon yliluonnollisia parantumisia.
Olen seurannut läheltä, kuinka erittäin vakavasti sairas parani kaikista sairauksistaan ja eli sen jälkeen 42 vuotta.- Anonyymi
Hieno asia kun kerroit.
- Anonyymi
Rukoillaan siis työmiehiä elonkorjuuseen, kuten Jeesus opetti!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107090- 954601
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594547Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503743- 513708
- 2023637
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263213- 502673
- 312281
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222078