onko kenelläkään kokemusta ontelomaisesta haavasta.miten sait sen paranemaan.
onkalohaava
6
11148
Vastaukset
- Dina
tarjolla paljon hoitotuotteita. Riippuu paljon haavasi syvyydestä, laajuudesta, onko tulehdusta jne. Sorbact-nauhaa olen nähnyt käytettävän, monen muun lisäksi,kyseleppä vaikka apteekista. Jos sulla on syvä onkalohaava niin kannattaa jättää hoito ammattilaisille, hoidata se vaikka terveyskeskuksessa. Onkalohaavat on salakavalia, kehittelevät ihon alla uusia onkaloita ja laajenevat hoitamattomana helposti, etenkin jos on tulehdusta tms. Hoidinpa kerran erästä potilasta, jolla selässä vain pienen pieni reikä, mutta ihon alla koko selän pituinen onkalo... Tämä kuitenkin näitä ääripäitä.
- toni
mikä onkalo- tai ontelohaava oikein on?
- omakohtainen kokemus
Minulla on ollut pari kertaa ontelomainen aika syvä haava. Ensimmäisellä kerralla haava vaati leikkaushoitoa, mutta toisella kerralla riitti onneksi lähes puolenvuoden mittainen päivittäinen paikallishoito (kotisairaala / kotisairaanhoito). Hoitovaihtoehtoja on monia, itselleni parhaaksi osoittautui Polywik. Lisäksi sinkki saattaa edistää ihon uuaiutumista. Ontelomaiset haavat ovat inhottavia, sillä ne kehittyvät nopeasti ja salakavalasti, mutta paranevat tuskallisen hitaasti!
- Anonyymi
Itselleni ilmestyi ilman mitään järkevää syytä käteen.Koti sairaanhoito on käynnyt päivittäin haavan hoitamassa mutta sairaalassa laittoivat leikkausjonoon.
- Anonyymi
VAC laite myös auttaa
- Anonyymi
Minulle auttanut VAC laite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022