Tulin kotiin töistä iltapäivällä, toin mukanani ruuan työpaikan ruokalasta. Koin olevani aika väsynyt kun tulin kotiin, ajattelin että lepään ensin ja syön sitten. Muistan menneeni lepäämään ja varmaan torkahdin hetkeksi. Heräsin ja ajattelin, että nyt syön. Olinkin jo syönyt, annosrasia oli roska astiassa, puolen litran maito avattuna lattialla takan edessä, vähän ehkä juotu, mihin en sitä tuo kuin tyhjänä, poltettavaksi.
Niin tästä tapahtumasta ei ole muistikuvaa, eli joku vartin blackout on tullut. Epilepsia kohtaus, väsymyksestä johtuva.....kokemuksia....??
En muista syöneeni
3
150
Vastaukset
Jos se mitään lohduttaa, niin monet kummitusjutut ovat syntyneet näistä aavemaisista kokemuksista, kun on tehnyt ja toiminut, puhunutkin muiden ihmisten kanssa muistamatta tapahtumista jälkeenpäin. ; )
Juuri sinun kokemasi kaltaista ei ole minulle sattunut, mutta ollaan työkavereiden kanssa joskus juteltu siitä, kuinka aamulla lähtee autolla töihin ja perillä autoa parkkiin peruuttaessaan havahtuu siihen, ettei muista matkasta yhtään mitään.
Se voi olla vähän pelottavaakin ajateltaessa, että mitä jos jotain olisi sattunut ajaessa ja kuinka reaktiokykyinen sitä on ajaessaan aivan zombina? Toisaalta voi olla, että oli aivan normaali, ei vaan muista.
Ei itselläni eikä tietääkseni työkavereillakaan ole diagnosoitu epilepsiaa tai muuta neurologista häiriötilaa, joten tuollainen on kai sitten käsitettävä normaaliksi, joka voi joskus sattua kenelle tahansa.- Anonyymi
Joo....voi se olla niinkin....vähän pelottaa jos tämä on aivoverenkierto häiriö kun on tuo uniapneakin, ja viime yöstä ei ole ihan tarkkaa mielikuvaa nukuinko maski naamalla vai en...
- Anonyymi
No nyt muisti palailee pätkittäin, muistan kun istuin pöydän ääressä ja join maitoa purkista, ilmeisesti nukahdin ja maitoa röplysi rinnuksilla, minulla myös keskivaikea uniapnea, ja viime yönä nukuin hyvin, mutta en ole varma oliko minulla maski naamalla koko yötä, tai edes koko yönä. Aamulla myös nukahdin rattiin, onneksi hiljaisessa vauhdissa pihalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170