En muista syöneeni

Anonyymi

Tulin kotiin töistä iltapäivällä, toin mukanani ruuan työpaikan ruokalasta. Koin olevani aika väsynyt kun tulin kotiin, ajattelin että lepään ensin ja syön sitten. Muistan menneeni lepäämään ja varmaan torkahdin hetkeksi. Heräsin ja ajattelin, että nyt syön. Olinkin jo syönyt, annosrasia oli roska astiassa, puolen litran maito avattuna lattialla takan edessä, vähän ehkä juotu, mihin en sitä tuo kuin tyhjänä, poltettavaksi.

Niin tästä tapahtumasta ei ole muistikuvaa, eli joku vartin blackout on tullut. Epilepsia kohtaus, väsymyksestä johtuva.....kokemuksia....??

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos se mitään lohduttaa, niin monet kummitusjutut ovat syntyneet näistä aavemaisista kokemuksista, kun on tehnyt ja toiminut, puhunutkin muiden ihmisten kanssa muistamatta tapahtumista jälkeenpäin. ; )

Juuri sinun kokemasi kaltaista ei ole minulle sattunut, mutta ollaan työkavereiden kanssa joskus juteltu siitä, kuinka aamulla lähtee autolla töihin ja perillä autoa parkkiin peruuttaessaan havahtuu siihen, ettei muista matkasta yhtään mitään.

Se voi olla vähän pelottavaakin ajateltaessa, että mitä jos jotain olisi sattunut ajaessa ja kuinka reaktiokykyinen sitä on ajaessaan aivan zombina? Toisaalta voi olla, että oli aivan normaali, ei vaan muista.

Ei itselläni eikä tietääkseni työkavereillakaan ole diagnosoitu epilepsiaa tai muuta neurologista häiriötilaa, joten tuollainen on kai sitten käsitettävä normaaliksi, joka voi joskus sattua kenelle tahansa.

• Anonyymi

Joo....voi se olla niinkin....vähän pelottaa jos tämä on aivoverenkierto häiriö kun on tuo uniapneakin, ja viime yöstä ei ole ihan tarkkaa mielikuvaa nukuinko maski naamalla vai en...

• Anonyymi

No nyt muisti palailee pätkittäin, muistan kun istuin pöydän ääressä ja join maitoa purkista, ilmeisesti nukahdin ja maitoa röplysi rinnuksilla, minulla myös keskivaikea uniapnea, ja viime yönä nukuin hyvin, mutta en ole varma oliko minulla maski naamalla koko yötä, tai edes koko yönä. Aamulla myös nukahdin rattiin, onneksi hiljaisessa vauhdissa pihalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      69
      2223
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1671
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      105
      1622
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1377
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1220
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1170
    Aihe