Onko totta, että ei ole mitään lusikkatestiä? Että vaan jollain kosteusanturilla mitataan kiveshiki? Ei siis mitään lusikoita? Onko totta? Mun vaari sanoi, että enää ei ole lusikkatestejä ja siitä kuuluu Martti Miettusen hätätilahallitukselle ikuinen kiitos!
Lusikkatestistä luopuminen
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärä mistä tämä urbaanilegenda jostain lusikkatestistä on lähtenyt liikkeelle. Mitään sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Ei enää. Martti Mietusen hätätilahallitus poisti sen.
- Anonyymi
Kun yhä useammasta kouluterveydebhoitajasta tuli nainen, lusikkatestistä luovuttin. Nykyään kivekset tarkastetaan sormin. Kolme kynttä liutetaan hellästi kunkin kiveksen ympärille ja tarkkaillaan samalla nuoren miehen reaktioita. Miehen tekemänä se olisi tulkittu epämiellyttäväksi. Siksi lusikka
- Anonyymi
Mää luulin, että se terveydenhoitaja oli jotenkin pedo, kun se viime vuonna vei kynsii mun kiveksii vasten! En tiennyt et on normaalia. Mul alko seisoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229