Niin onko täälä naisia jolla lievä oppimisvaikeus? Toisella nimellä heikkolahjainen. Olen itse päälle 30 v mies ja en löydä tyttöystävää mistää.. kuulemma pitäs ettiä samanlainen. Mulla on vaa lieviä ongelmia. Näytän normilta mut ei naiset kiinnostu..
Onko täälä naisia jolla oppimisvaikeus?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan hiljasta. joo.
- Anonyymi
Etsi itseäsi vanhempi naisystävä? Saattaisi olla hyvinkin iloinen nuoremmasta mieskaverista.
Erilaisissa yhteisöissä voi tavata samankaltaisia ihmisiä. Nyt korona-aikaan on vaikeaa harrastaa, ja siten vaikeaa tavata uusia ihmisiäkin. Mutta koeta löytää sitten tämän ajan päätyttyä joku ryhmä itsellesi. Ehkä kunnan sosiaalipuolelta saisit ohjausta sopivasta toiminnasta tai harrasteista?
Itse olen vähän (tai vähän enemmän) vanhempi nainen. Olen lähinnä mielenterveyssyillä eläkkeellä. Selväähän se on, että kaikki puutteet vaikeuttavat kumppanin löytämistä. Myös monet mielenterveysongelmat vaikuttavat mm. oppimiseen. Eli tavallaan olemme samalla viivalla, vaikka syyt ovat erilaiset. Yksi eristävä tekijä on köyhyys. Itse ainakin elän minimieläkkeellä, eli mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa. Ja kun en ole edes ihan nuori, niin miehiä ei ole jonoksi asti oven takana...
Kun edes tämä korona-aika menisi ohi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132