Yleisesti ottaen kai naiset olettaa kuten vaimonikin että miehet kattelee heti naisen persettä tai tissejä sillä silmillä, mulla kiinnostus osui alkuun naisen silmiin, ne sitoi mun huomion heti.
Silmistä sen näkee
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi ei sulje pois toista. Minä ehdin tarkastaa kaikki kolme n. minuutissa. Kaikkein seksikkäintä on kuitenkin litteä sileä alavatsa.
- Anonyymi
En mä ainakaan ole ikinä kokenut niiden aidosti kiinnostavien (ja kiinnostuneiden) miesten katselevan vain tissejä ja persettä. Siis varmasti hekin niitä ovat katselleet ja hyväthän ne toki ovat, mutta ei se suurin fokus ikinä ole niissä ollut. Silmät ovat tärkeä juttu ja kasvot yleisesti, koska niitähän sitä aina katselee, jos kiinnostuneena toiselle juttelee. Jos ei ite nainen kiinnosta, niin sitten mies kastelee vaan niitä tissejä (persettä kun on yleensä jutellessa hankala katsoa). Jos mennään pois ulkosista tekijöistä, niin musta aidosti kiinnostuvat, kiinnostuvat musta yleensä juttujeni takia. Usein myös puhtaasti ulkokuorestani kiinnostuvat taas poistuvat seurastani juttujeni takia.
En minä jaksa kirjaa pidellä kovin kauan kansien vuoksi, sisältö kun alkaa resonoida mielikuvitukseni kanssa, niin sitten ei mikään pidättele viettämästä jokaista hetkeä ajatellen häntä. Jos tarina hiipuu ja muuttuu latteaksi, on hyvinkin mahdollista jättää lukeminen kesken, siksi innostavia tekijöitä pitää olla ja luoda jatkuvasti, että voi nähdä miten tarina päättyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846