Työkaveri paljasti

Anonyymi

En kestä ja johonkin on pakko purkaa. Tuomitkaa, ihan sama. Mulla oli lyhyt suhde varatun työkaverin kanssa. Ihastuttiin toisiimme ja kaikki vaan eteni pikkuhiljaa. Sovittiin ettei kerrota kenellekään. Kunnes sitten menikin sukset ristiin eli tapahtui se pahin. No, tämä työkaveri sitten päättikin tehdä yksin minusta sen syyllisen ja esitti asiaa niin että minä olen häneen yksipuolisesti ihastunut ja yritän häntä. Ahdistaa olla tällä hetkellä siellä, ja varsinkin hänen kanssaan, kun tuntuu että on saanut tehtyä minusta kaikkien silmissä sen "huonon", varattuunsekaantujan. Tämä opetuksena, itsellenikin vastaisuuden varalle: Ei kannata lähteä työkaverin kanssa säätämään mitään, koska pahimmassa tapauksessa on työpaikan vaihto edessä, jos sattuu tarpeeksi kiero ja epäluotettava ihminen kohdalle.

8

1655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just joo! 😂

• Anonyymi

Mitäs läksit?! Kärsi seuraukset! Silkkaa tyhmyyttähän tuo on.

• Anonyymi

Niin kärsinkin.

• Anonyymi

Käännä asetelma voitoksesi.
      Työkaveri levittää sinusta paikkansa pitämätöntä törkyä. Eli kyseessä on työpaikkakiusaaminen ja mahdollinen kunnianloukkaus. Vie asia esimiehelle, työsuojeluun ja poliisille. Katsotaan kuka sieltä saakaan lähteä.

• Anonyymi

Jokainen täysjärkinen tajuaa, ettei aikuinen ihminen ole niin tahdoton, että ilman omaa osallistumista voisi vietellä tai saada pettämään. Kyllä se toimen on itse myös osallistunut omasta vapaasta valinnastaan.

Näin etätyöaikaan toista on helppo vältellä, jos haluaa. Ja normaalijärkinen tajuaa, että haukkumisessa on pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin’-tilanne. Tilanteessa voi sanoa ironisesti, että olenpas minä vetovoimainen kun saan vastapuolen ilman omaa kiinnostusta ja tahtoa osallistumaan ja pettämään.

• Anonyymi

Ihan oikein. Mitäs lähdit varatun matkaan.

• Anonyymi

Karma antoi sulle takas!

Kärsi nyt nahoissas ja enskerralla oot viisaampi.

Näin se elämä menee, kaikesta maksetaan hinta ennemmin tai myöhemmin!

• Anonyymi

Itsellä on päinvastainen kokemus. Oltiin kuumina toisiimme, ja olemme edelleen hyvät ystävät, vaikka hän kyllä on nyt vielä varatumpi kuin ennen eikä meillä sen takia ole enää seksiä, mutta meillä kävi parhain päin!

Saimme ihania muistoja ja parhaimman puolen ystävän.

Kannattaa vähän katsoa kenen kanssa alkaa vehtaamaan. Itse olen nirso, mutta sillä lailla saa merkityksellisempiä kokemuksia ja välttyy näiltä draamoilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe