En kestä ja johonkin on pakko purkaa. Tuomitkaa, ihan sama. Mulla oli lyhyt suhde varatun työkaverin kanssa. Ihastuttiin toisiimme ja kaikki vaan eteni pikkuhiljaa. Sovittiin ettei kerrota kenellekään. Kunnes sitten menikin sukset ristiin eli tapahtui se pahin. No, tämä työkaveri sitten päättikin tehdä yksin minusta sen syyllisen ja esitti asiaa niin että minä olen häneen yksipuolisesti ihastunut ja yritän häntä. Ahdistaa olla tällä hetkellä siellä, ja varsinkin hänen kanssaan, kun tuntuu että on saanut tehtyä minusta kaikkien silmissä sen "huonon", varattuunsekaantujan. Tämä opetuksena, itsellenikin vastaisuuden varalle: Ei kannata lähteä työkaverin kanssa säätämään mitään, koska pahimmassa tapauksessa on työpaikan vaihto edessä, jos sattuu tarpeeksi kiero ja epäluotettava ihminen kohdalle.
Työkaveri paljasti
8
1655
Vastaukset
- Anonyymi
Just joo! 😂
- Anonyymi
Mitäs läksit?! Kärsi seuraukset! Silkkaa tyhmyyttähän tuo on.
- Anonyymi
Niin kärsinkin.
- Anonyymi
Käännä asetelma voitoksesi.
Työkaveri levittää sinusta paikkansa pitämätöntä törkyä. Eli kyseessä on työpaikkakiusaaminen ja mahdollinen kunnianloukkaus. Vie asia esimiehelle, työsuojeluun ja poliisille. Katsotaan kuka sieltä saakaan lähteä. - Anonyymi
Jokainen täysjärkinen tajuaa, ettei aikuinen ihminen ole niin tahdoton, että ilman omaa osallistumista voisi vietellä tai saada pettämään. Kyllä se toimen on itse myös osallistunut omasta vapaasta valinnastaan.
Näin etätyöaikaan toista on helppo vältellä, jos haluaa. Ja normaalijärkinen tajuaa, että haukkumisessa on pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin’-tilanne. Tilanteessa voi sanoa ironisesti, että olenpas minä vetovoimainen kun saan vastapuolen ilman omaa kiinnostusta ja tahtoa osallistumaan ja pettämään. - Anonyymi
Ihan oikein. Mitäs lähdit varatun matkaan.
- Anonyymi
Karma antoi sulle takas!
Kärsi nyt nahoissas ja enskerralla oot viisaampi.
Näin se elämä menee, kaikesta maksetaan hinta ennemmin tai myöhemmin! - Anonyymi
Itsellä on päinvastainen kokemus. Oltiin kuumina toisiimme, ja olemme edelleen hyvät ystävät, vaikka hän kyllä on nyt vielä varatumpi kuin ennen eikä meillä sen takia ole enää seksiä, mutta meillä kävi parhain päin!
Saimme ihania muistoja ja parhaimman puolen ystävän.
Kannattaa vähän katsoa kenen kanssa alkaa vehtaamaan. Itse olen nirso, mutta sillä lailla saa merkityksellisempiä kokemuksia ja välttyy näiltä draamoilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249