uskomaton ahneus karilassi

Anonyymi

Tämä yritys ilkeää karhuta tekemättömästä työstä asumattomassa talossa. Kun joskus ennenkin on käyty.
Helppo väittää että on tehty jotakin kun ketään ei ole näkemässä, ei ketään paikalla viikkokausiin.
Sitten vielä karhutaan ja pysytään väitteessä. Minkähänlainen siellä on asioista vastuussa?
Onneksi on muitakin palveluntarjoajia.
Tältä yritykseltä emme tule koskaan mitään tarvitsemaan.
Lakitupa on oikea paikka tavata tuollaisia.

7

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karilassi ei tee jätteenkuljetuksia Pudasjärvellä. Ettet vain haukkuisi väärää puuta...

• Anonyymi

Sulla helpottas oloa kun nukkusit yöt.

• Anonyymi

Höpöhöpö... Karilassi ei tule muuten kuin tilaamalla. Jos olet tilannut palvelun, tottakai maksatkin siitä. Jos et ole tilannut, ei tule laskuakaan.

• Anonyymi

Huonoa on palvelu ollut.

• Anonyymi

Pudasjärven jätehuolto on luktittu Kiertokaaren nimiin, eli suomeksi monopolisoitu. Kiinteistön omistaja ei voi itse kilpailuttaa, saatikka päättää siitä, keneltä ao. jätehuollon hankkii. Vaikka Kari ja Lassi, molemmat hakisi jäteastiasi päivittäin, et voi sivuuttaa Kiertokaarta, koska sinun on pitänyt liittyä Kiertokaaren asiakkaaksi. Kaupunkihan on uhannut jo vuosia liittää kaikki kiinteistöt Kiertokaaren, mutta tuskinpa on siinä onnistuva koskaan. Aina löytyy keskustapuolueen jäseniä, jotka tekevät päin vastoin, kuin aate antaa ymmärtää. Jätehuollon monopolisoinnilla saatiin aikaan se, ettei kukaan voi käyttää mitään muuta, kuin kaupungin päättämää jätehuoltoyritystä, tällä hetkellä Kiertokaari Oy:tä. Tai, jos joku on saanut ohituskaistan asioida Karin ja Lassin kanssa, vuotaa kaupungin keskustavetoinen jätevalvonta, kuin seula. Et kai vain ole syrjäkylän keskustalainen valtuutettu, joka ajaa ohituskaistaa, omista päätöksistäsi huolimatta? Taidat ollakin!

• Anonyymi

Jos lukea osaa, se ei vielä riitä. Karilassi tyhjentää likakaivoja, siitä aloituksessa on kyse. Karilassin kanssa monella mökillä on "toistaiseksi voimassa oleva sopimus", eli vuosittain on automaattisesti kaivojen tyhjennys. Itsekkin olen törmännyt aution talon likakaivon turhaan tyhjentämiseen. Soitto Karilassille selvitti asian, kukaan ei ollut perunut tyhjennyssopimusta, kun vanhus oli muuttanut keskustaan. Kannattaa aloittajankin kävellä peilin eteen.

• Anonyymi

Hirveä hinta likakaivon tyhjennyksestä,onkohan paikkakunnalla muita likakaivon tyhjentäjiä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe