Mitä mieltä olette , miten on mahdollista että noin suuri rakennus on melkein tyhjillään ? Toisin oli ennen , aivan eri meininki. Onko tosiaan niin että joku vetää niin korkeita vuokria tiloista ja sen takia yritykset häipyneet. Eihän siinä ole mitään järkeä ! Keskeisellä paikalla puoli tyhjä ! Onkohan kaupungin päättäjät koskaan miettineet tosissaan keskustan imagoa , vai nukkuvatko prinsessan unta ?
Säästökeskus
18
370
Vastaukset
- Anonyymi
Mene nesteelle siellä se selviää tuokin asia
- Anonyymi
Oli arvattavissa kommentit , eihän sitä nyt asiallista osata ,ei !
- Anonyymi
Kukaan yritys ei ota/muuta ilmaiseksikaan, koska vastikkeet tajuttoman korkeat.
- Anonyymi
Niinpä , ja olikos se vuokrien kiskoja joku Hesalainen ? olen joskus kuullut sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä , ja olikos se vuokrien kiskoja joku Hesalainen ? olen joskus kuullut sellaista.
Karstulalainen on kiinteistön omistaja. Esim. Vanha siwan liiketilan vastike on plus 5000€/kk. Niin ei ihme että kaikki tilat alkaa olemaan tyhjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas näitä kuulopuheita jep jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karstulalainen on kiinteistön omistaja. Esim. Vanha siwan liiketilan vastike on plus 5000€/kk. Niin ei ihme että kaikki tilat alkaa olemaan tyhjiä.
Mitä , mitä . . . . äläs Karstunen tee kiusaa , naapurille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvetta ja timentteja. Ei taida häntä hetkauttaa.
- Anonyymi
Ahneella onns Pa...nen loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep jep
- Anonyymi
Eikö ne ssyp:n henkilöt käyneet ulkomailla asti tutustumassa kävelykatuun mitä Kauppakadulle myös suunniteltiin. Odotellaan jos kohta olisi kauppoja ja ravintoloita, katusoittajia unohtamatta keskustan piristyksenä. Ehkä jo tänä kesänä?
- Anonyymi
Harmi.terve talo.Ei hometta. Näitä ei ole monta keskustassa.t.homekoira
- Anonyymi
Karstuset valtaavat Saarijärveä pala palalta, talo talolta. Naapurikuntien valtaaminen tosin epäonnistui, toistaiseksi. Kyyjärvi tosin palaa Karstulaan, muut K-kunnat myöhemmin.
- Anonyymi
Ihan vapaasti kaikki nuo tuppukyliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vapaasti kaikki nuo tuppukyliä
No nii on 💁
- Anonyymi
Saarijärvi taistelee, eikö?
- Anonyymi
Säästökeskuksen omistaa sama joka meinaa täyttää Pylkön maisemat tuulimyllyillä.
- Anonyymi
Niinpä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707