Onko kukaan saanut lainaa Pariisista..verkkosivut ovat asialliset..mutta he pyytävät etumaksua..voiko näihin luottaa?
Laina ulkomailta
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta näihin voi luottaa. Lähetä vaan kaikki tilitietosi ja salasanasi aivan tuntemattomille ulkolaisille. Kyllä ne hoitaa sun raha-asiat tästä eteenpäin, älä huoli. Sä lainaat rahaa mutta sun pitää maksaa etumaksu?????
- Anonyymi
Minä sain, samalla tuli kauan päälle ihan ranskalainen vaimo, tosin vähän "tumma"
- Anonyymi
Lainan etukäteismaksu, notary fee, insurance, mitä tahansa on laitonta etukäteen. Osuuspankki huomasi minulta tällaisen, pysäytti maksun ja kertoi minulle. Laita sähköposti niin kerron tilanteen tarkemmin.
- Anonyymi
... Tämä oman muistin mukaan: yksityishenkilölainamtarjoajaa ei koske(?), mutta jos insurance tuli joltain yhteisöltä/yritykseltä ja pyysi etukäteismaksua, on laiton.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219