Vihdoinkin, tammikuussa tein kauan harkitsemani hankinnan. Se maksoi 39.90 mutta on hintansa väärti. Paperisilppuri.
On ehdottoman kätevää pistää UO ja Perintä kirjeet, maksamattomat sakot ja jotkut vapaana kelluvat maksumuistutukset suoraan silppuriin. Se helpottaa kaikkea ja luo henkistä vapautta.
Totuushan on se, että kun ei ole ulosmitattavaa, niin kirjeet ovat turhia. Ihmettelen, että UO:kin lähettää kirjeitä vaikka ovat jo vuosi sitten nähneet, että turhaan.
Joitakin UO kirjeitä joudun avaamaan koska paperinippu on niin paksu, että pitää syöttää silppuriin pienemmissä erissä.
Silppuri pitää huolen, että velat on hoidettu ja mieliala pysyy hyvänä.
Tein kauan odottamani hankinnan
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Joutuuko kauan odottamaan linnareissua tai käräjähaastetta jos heittää sakot silppuriin?
Lopetin muuten tuon silppurin käytön suunnilleen maalis-huhtikuussa koska laskut tulivat korkoineen perintään. Nyt joudun lyhentämään 150€/kk joten en suosittele silppuria ratkaisuksi kenellekkään velkaantumisen ratkaisuun.
Laskusi jäävät näkyviin UO-viranomaiselle vaikka itse laittaisit ne silppuriin.- Anonyymi
Myy se silppuri vaikka nettikirpparilla jollekkin yrittäjälle. Et sillä itse mitään tee koska joudut laskut maksamaan vaikka silppuaisitkin ne.
- Anonyymi
Vaikkei itse maksaisikaan mitään, niin kyllä ulosotto pitää josain vaiheessa huolen, ja ottavat omansa tililtä kyselemättä mitään.
Viimeistään sitten ei mielialakaan pysy enää hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299