Tallensin levylle netistä tiedostoja (mp3). Kas kummaa, ne ovatkin nyt hakemistoja.
drwxrwxr-x 4096 huhti 9 21:17 Track 27.mp3/
Miten saan tuon tavalliseksi mp3-tiedostoksi? Noatun ei suostu sitä tuollaisena soittamaan.
Tiedostoista tuli hakemistoja???
4
320
Vastaukset
- uudelleen
"drwxrwxr-x 4096 huhti 9 21:17 Track 27.mp3/"
Hmmm... Kun kerran on syystä tai toisesta kämmäilty, ei liene mahdottoman vaikeaa yrittää (kämmätä?) uudelleen? Eli voisiko nuo noutaa uudelleen ja tallentaa ne johonkin itse valittuun hakemistoon.
Eikö tuonne hakemistoon pääse?
cd Track\ 27.mp3- Piikkisiili
Otin ne dc-hubilta uudella ohjelmalla (pitää varmaan laittaa se vanhempi). On melko vaikea löytää/saada niitä uusiksi, tietysti yritän, mutta jos ne saisi muutettua ei-kansioiksi niin se kävisi mukavan näppärästi.
Hakemistoon pääsee ja se on tyhjä.
Hakemistoja ei tietenkään voi saada tiedostoiksi tai toisinpäin. Kyseessä lienee olevan vain joku inhimillinen kämmi, jossa loitkin samannimisen hakemiston kuin mikä tiedoston nimi oli.
- niissä
hakemistoissa on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266