Olemme harrastaneet kolmenkimppaa ja parinvaihtoa noin 5vuotta.
Parinvaihto on usein ihan ok on aikaa nauttia muista ihmisistä kun tykätään olla alasti ja nautimme vieraidemme kanssa vapaasta seksistä.
Kolmannet pyörät ovat niin kiireisiä pannaan kimpassa ja sitten on hyvä olla ja lähdetään kysyttyä milloin saa uudelleen kimppaa?
Naiset ovat enemmän läsnä kuin miehet.
Minä haluaisin pitempi aikaista yhdessäoloa, on ok panna heti tultua paikalle mutta lähtemisen sijaan haluaisin viettää aikaa miesten kanssa nautttia olosta alasti ja halutessa naida uudestaan olla yhdessä koko yö tai viikonloppu ja nautitaan seksistä kunnolla.
Miehenikin haluaa panna minua muiden miesten kanssa joten tämäkään ei olisi esteenä voisitte panna eri paikoissa ja kaikissa asennoissa minua ajan kanssa.
Haluaisimme vakimiehen jolla olisi aikaa ja haluja panna aviossa olevaa rouvaa koko yöt ja viikonloppuja tai lomalla vaikka viikon tai kaksi.
Mieheni kaveri kotipuolessa asui meillä reilun vuoden kunnes muutti Ruotsiin.
Aika yhdessä asuessamme oli elämäni hienointa aikaa , olin kahden miehen nainen täysiaikaisesti olin Yleensä liittyessä mini Hämeessä ja topissa ja miehet himoitsi minua ja saivat kyllä panna aina kun halusivat ja minä sain aina seksiä halutessani.
Kolmen kimppaa ja parinvaihtoa'
12
1641
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä olilsi 69 vuotias mies jola ei ole kiiretä mihinkään, voin hyvin olla useaman päivän luonane ja antaa molemille nautintoa. Ainoo on se että misäpäin olete?
- Anonyymi
Ikä ei ole ongelma mutta olemme heteroja molemmat Ja saisit touhuta vain naisen kanssa.
Haluaisiko pappa saada 40vuotta nuorempaa naista?
Kestäisikö kunto ja sydän rasituksen? - Anonyymi
Savossa kurppa lintuja pesii, karmee ääninen lintu. Sulla huono kunto kun lunta kolatessa noin ahdistaa..ala kuntoilee pikku hiljaa.
- Anonyymi
Olen mies 192-120-15, ikää 46-v. Samanlaiset olisi halut, helleedellä kaikkea rauhssa
moi
Itseä kiinnostaa tämä - kuinka olette löytäneet pareja ko. touhuun ?
Onko natsannut heti ?- Anonyymi
Pistäkää postia panomies681@outlook.com
- Anonyymi
Kolmenkimppaa ollaan vaimon ja yhden kaverin kanssa melkein joka toinen viikonloppu välilläj oka viikonloppu.
Yleensä mies tulee jo perjantaina suoraan töistä ja lähtee maanantai aamuna suoraan töihin.
Ollaan heteroja ja vaimoani pannaan kimpassa usein jauseita kertoja vuorotellen. - Anonyymi
Me ollaan löydetty mies kimppaan joka todella himoitsee rva,:n kanssa panemista.
Ollaan useim koko viikonlopun meillä ja rva on todella väsynyt mutta onnellinen.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144