Yliopistoura ei auennut edes Lapin Yliopistossa minne on helpoin päästä. Niinpä hän kävi 9,8 lukion keskiarvolla urheiluhierojan koulutuksen vaikka ei ollut urheilullinen.
Yliopiston kirjastossa häntä tuplasti vanhempi mies löysi lähes teinin josta alkoi muokata mieleistään. Mies itse oli erilaisten apurahojen avulla pitkittänyt aikuistumistaan eikä ollut koskaan maksetulla kesälomalla kun työkertymää oli niin vähän. Täyttääkseen kymmenet vuodet toimettomina he perustivat maahantuonti ja konsulttiyrityksiä. Yritykset olivat postilaatikkoyrityksiä ja ilman fyysistä toimipaikkaa. Edellisellä viikolla nainen oli Henkilöstöpäällikkö ja seuraavalla Senior konsultti. Liikevaihto oli vähäistä mutta tappiot huomattavia..
Peruskoulussa ja lukiossa tyttö opetteli vähäisen lukumateriaalin ulkoa. Ylioppilaskirjoitukset oliv
12
92
Vastaukset
- Anonyymi
Niin? Mikä idea tässä?
- Anonyymi
IDEANA TÄSSÄ ON KATEUS HYVÄÄ TODISTUSTA KOHTAAN. Tytöllä ei ollut onnea liiketoiminnassa, ja niin on käynyt vielä useammille huonon todistuksen omaaville.
Itsellänikin oli loistava ylioppilastodistus, ja minusta tuli lääkäri, LKT, dos. ja ylilääkäri, ja olin töissä 70-vuotiaaksi saakka. Kannatti, sillä lahjakkuuteni ja ahkeruuteni takia brutto eläkkeeni on 7000 euroa kuussa. Teepä sama!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IDEANA TÄSSÄ ON KATEUS HYVÄÄ TODISTUSTA KOHTAAN. Tytöllä ei ollut onnea liiketoiminnassa, ja niin on käynyt vielä useammille huonon todistuksen omaaville.
Itsellänikin oli loistava ylioppilastodistus, ja minusta tuli lääkäri, LKT, dos. ja ylilääkäri, ja olin töissä 70-vuotiaaksi saakka. Kannatti, sillä lahjakkuuteni ja ahkeruuteni takia brutto eläkkeeni on 7000 euroa kuussa. Teepä sama!!!!!Arvaappa uskonko, en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaappa uskonko, en.
Et, niin.. Ei sinusta ole siihen, harvasta on. Sinä lahjaton olet aina kadehtinut meitä lahjakkaita....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellänikin oli loistava ylioppilastodistus, ja minusta tuli lääkäri, LKT, dos. ja ylilääkäri, ja olin töissä 70-vuotiaaksi saakka. Kannatti, sillä lahjakkuuteni ja ahkeruuteni takia brutto eläkkeeni on 7000 euroa kuussa. Teepä sama!!!!!Hmmm???... kuka kadehtii hyvää todistusta; njut ei ummarra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et, niin.. Ei sinusta ole siihen, harvasta on. Sinä lahjaton olet aina kadehtinut meitä lahjakkaita....
Ei, vaan tiedän, ettei yksikään oikea lääkäri käytä noita titteleitä, mitä itse käytit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän lahjakkuutta vaatii lekurin hommat. Mihinkään ei teiltä ole vastausta saanut eikä yhteenkään vammaan tai tautiin hoitoa. Säälittäviä vastuun pakoilijoita koko porukka joka ainoana uskoo itse olevansa jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan tiedän, ettei yksikään oikea lääkäri käytä noita titteleitä, mitä itse käytit.
Niinpä, ne ovat yliopistosairaalan PÄTEVYYYSLUOKITUKSIA. Ei IHME, ETTÄ ET TUNNE!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ne ovat yliopistosairaalan PÄTEVYYYSLUOKITUKSIA. Ei IHME, ETTÄ ET TUNNE!!!!
Ovatko kaikki potilaasi/alaisesi olleet tyhmiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko kaikki potilaasi/alaisesi olleet tyhmiä?
Taidat olla kateellinen!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla kateellinen!!!!
Mistä pitäisi olla kateellinen???
Ps. Olet eksynyt väärälle palstalle: HUUHAA-palsta on käsittääkseni vielä toiminnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pitäisi olla kateellinen???
Ps. Olet eksynyt väärälle palstalle: HUUHAA-palsta on käsittääkseni vielä toiminnassa.Paremmasta koulupohjasta ja minun eläkkeestäni....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717