Otin tossa yhden lapun ja meni varmaan 2-3h kunnes tuli erikoinen olo. Mut ei mitää trippiä. Kyllä selvästi olin päissäni mut en tripeillä? EI kellää ois mitää tietoo millä totakin voidaan jatkaa?
Mitä LSD-lapuissa tutkareita oikeasti on?
4
1187
Vastaukset
- Anonyymi
Joko sait väärennettyä tavaraa tai sitten trippi tulee viivästyneenä. Toivottavasti sitten usean päivän kuluttua et ole missään kriittisessä tilanteessa jossa trippi aiheuttaakin vaaraa.
- Anonyymi
No nyt mennyt 12h siitä kun otin. Et en oikeen nyt tiedä ku kyl mä päissäni olin mut en tripeillä. Et kiinnostais kuulla mikä sen sit aiheutti. Kun en oo mitään käyttäny muutamaan kuukauteen paitsi tuon yhden lapun.
- Anonyymi
Jos vain ostat tuntemattomalta lsd:tä niin siinä voi olla esim. bromo dragonflyta jonka annostelun kanssa tulee olla todella tarkkana muuten seurauksena voi olla aivohalvaus, sisäelinvauriot, raajojen amputaatio tai kuolema.
Jos et ole 100% varma mitä ostamissasi lapuissa on, niin niissä voi olla käytännössä mitä tahansa- Anonyymi
Lisäten että vaikutus alkoi tosiaan noin 3h tuon jälkeen kun otin ja oli enemmänkin semmonen lievä "lääkekänni" tyyppinen. Et en nyt iha tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249