Hamsteri asiaa

Anonyymi

Moikka! Minä tarvitsisin vähän apua hamsterini kanssa. Elikkäs minulla on n. 9vk vanha kääpiöhamsteri talvikko uros ja olen alkanut miettimään että onko häkkini hyvä sille. Häkin koko on 55x47x37,5 tai 35,5. Olen miettinyt terraarion hankkimista mutta äitini on eri meiltä koska kuulemma ilmanvaihdonta on huono terraarioissa ja ovat kalliita, olen katsonut erittäin hyviä vaihtoehtoja tori.fisat mutta silti äitini on eri meiltä vaikka sieltä saa hyvällä hinnalla joten mitä mieltä olette, onko terraario huono koska siinä on huono ilman vaihdonta, vai?

3

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Auttakaa pliiisss !!!

• Anonyymi

Ja olen miettinyt että mitä virikkeitä/tavaroita häkkiin voisi lisätät, minulla on vessapaperi rulls, vessapaperi iglu, mökki ja, heinää ja tälleen. Äitini on senkin suhteen hyvin tiukka koska kuulemma on kaikki tarvittava.

• Anonyymi

Talvikot eivät tarvitse isompaa häkkiä! Minulla on suunnilleen samankokoinen häkki! Ei kannata vaihtaa terraan koska häkkisi on varmasti hyvä! Jos siellä on tarpeeksi purua (10-20 cm) koska talvikot tykkäävät kaivamisesta! ❤️ Minulla on myös talvikko ja sinun virikkeet/ tavarat ovat hyviä! Ei tarvitse ostaa lisää! MUTTA, juoksupyörän kannattaisi hankkia TAI edes pistää yöllä häkkiin koska oma talvikkoni juoksee siellä yöllä ja tykkää siitä! ❤️ Onnea talvikon hoitoon ❤️ T: 7 viikkoa vanhan talvikon omistaja! <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe