Mun pitäisi keksiä uusi nikki. Mä en ole tottunut tällaiseen typerään kasvottomuuteen. Ihmisellä pitää olla vahva ja selkeä identiteetti, tai hän on kuin varjo itsestään.
Ei nyt juolahda mitään mieleen, sillä Hanna kummittelee tyhjillä käytävilläni.
Ihanaa.
(naurua)
Blinded by the light
16
64
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävää, huonekaluliikkeestä löytyi sänky nimeltä pillund. Eihän tuota ilikiä ostaa, mutta identiteetti oli selekiä.
- Anonyymi
Saa mennä eteenpäin
vitut
- Anonyymi
Eli pillund.
- Anonyymi
Jäzzzz
- Anonyymi
Kasvoton voi olla kameleontti, muuttuu tilanteen niin vaatiessa. Kun ihmisen identiteetti kovin lukkiutunut, hän alkaa esittämään omaa itseään.
- Anonyymi
Ennemminkin voisi alkaa etsimään itseään naamioiden takaa. 🔐🎭
- Anonyymi
Mjaa
Ela ei tipahda.
Omasta mielestäni olen anti-Ela.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=MI7U8OV1N9E Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ela ei tipahda.
Omasta mielestäni olen anti-Ela.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=MI7U8OV1N9ETarkoitin nauravaa kulkuria.. ei paha..
(hihitystä)- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tarkoitin nauravaa kulkuria.. ei paha..
(hihitystä)Ai
Ai siinä oli jokin biisi seassa samassa sössössä.
(hirn)
Miten ois hennir? 🤔
Se on ranskaa..😀- Anonyymi
Kyllä sitä kannattaisi hieman konjugoida. Jos käytämme verbiä 'hennir', suosittelisin valitsemaan siitä participe passé -muodon eli 'henni'.
Sen voi kirjoittaa sekä muodossa 'Henni' että 'Enni', koska 'H' jää joka tapauksessa lausumatta.
Merkitys: 'hirnunut'
Miettikääpä sitä kun nimeätte niitä tyttöjänne. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä kannattaisi hieman konjugoida. Jos käytämme verbiä 'hennir', suosittelisin valitsemaan siitä participe passé -muodon eli 'henni'.
Sen voi kirjoittaa sekä muodossa 'Henni' että 'Enni', koska 'H' jää joka tapauksessa lausumatta.
Merkitys: 'hirnunut'
Miettikääpä sitä kun nimeätte niitä tyttöjänne.Ehkä se maailmaantulon ja lapsiveden keuhkoista yskiminen vaikkapa isälle, ei kuullostakaan itkulle...🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111435- 981380
- 691250
- 1161140
- 901086
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 36882