Heti aamusta sanot että nyt tekisi mieli motata. Lisäksi vielä haukut minut ja mieheni sanoen meitä pölkkypäiksi. Sen sijaan voisit vaikka sanoa huomenta. Tajuatko että jo uhkailu satuttaa, saati että kävisit käsiksi. Voit olla varma että asia ei jäisi siihen. Monesti ennenkin olet uhkaillut ja käynyt käsiksi. Kyllä sulla pitää olla paha olo kun noin sen purat lähellä oleviin.
Ei niin mukava tunne...
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi valitset päästää tuollaisia ihmisiä edes lähellesi?
Miksi? - Anonyymi
mies jos riehuu niin antaa riehua.huora
- Anonyymi
et pysty korjata tai muuttaa ketään, believe me moni on sitä yrittänyt. sen sijaan, että keskityt siihen mitä miehessä on vikaa sinuna keskittyisin siihen mitä itsessäni on vikaa- miksi jään tähän suhteeseen? kukaan ei pysy tilanteessa, josta he eivät saa jotakin irti. jos esim. suhteessa toistuu samat kaavat kuin lapsuuden perhedynamiikassa moni ajautuu väkivaltaiseen suhteeseen, kun tuo suhde validoi jollain tapaa alitajuntaista käsitystä siitä miltä suhteen kuuluu näyttää.
joillekin on myös tärkeämpää olla suhteessa kuin olla suhteessa oiken henkilön kautta. he hyppäävät suhteeseen miettimättä onko tämä juuri se minulle sopivin kumppani, syitä voi olla mm. yksinäisyys, tylsyys, ikäkriisi tms. sitten harmitellaan, kun kumppani ei olekaan mieluisa.- Anonyymi
Tiedän tämän omasta kokemuksestani. Turvallisuudentarpeeni ja lapset ovat syyni epäilyksissäni erosta. Erota haluan sillä haluan suhteen, jossa on rakkautta. Tilanteessa on niin monta asiaa uudelleen laitettavana kerrallaan, että epäröin. On paljon työtä, jos sillä polulla etenen. Aivan valtavasti.
- Anonyymi
No ei oo polyamoriakaan ruusuilla tanssimista aina, siinä on yks enemmän vaan raivoamassa.
- Anonyymi
Kuulostaa enemmän naisten työpaikalta tuo aloitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717