Hei, yhteishaku alkaa huomenna ja mietin vielä, mihin järjestykseen laitan hakutoiveeni.
Todennäköisesti laitan Aallon kauppiksen ensimmäiseksi, sillä eiköhän se ole Suomen korkeatasoisin. Tampereen ja Turun välillä en ole täysin varma. Onko Tampereen kauppis jotenkin erilainen kuin muut, kun se ilmeisesti on samassa tiedekunnassa hallintotieteiden kanssa? Lisäksi olen kuullut, että Tampereella ei voi lukea rahoitusta pääaineena, joka mahdollisesti voisi kiinnostaa minua. Entä onko niin, että Aallon rahoitus on selkeästi parempi kuin Turun? Kun eikös Turussa rahoitus ja laskentatoimi ole ikään kuin samassa paketissa? Lisäksi olen kuullut, että Turussa kielet olisivat isommassa asemassa kuin muissa kouluissa. Pitääkö paikkansa? Tämä olisi sinänsä positiivista, sillä olen kiinnostunut kielistä ja kansainvälisyydestä.
Entäs tietääkö joku, voiko kauppisopintoihin yhdistää kansainvälistä politiikkaa jotenkin?
Kertokaa toki omia kokemuksia ja ajatuksia näiden kauppisten välillä. Kun kerrotte omia kokemuksia olisi mukava kuulla, missä kauppiksessa itse olette.
Aallon, Turun ja Tampereen kauppisten erot
Anonyymi
1
1020
Vastaukset
- Anonyymi
Tampere vissiin paskin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309