MyHeritage

Anonyymi

Varokaa kirjautumista MyHeritage palveluun. Tein sen ja kahden viikon jälkeen tililtäni oli veloitettu 179€. Kirjautuessa on jossain kohtaa sitoutunut 2 viikon kokeilun jälkeen jatkamaan tilausta kyseisellä hinnalla. Olen yrittänyt ottaa puhelimitse yhteyttä ja perun tilauksen, puhelimesta neuvotaan laittamaan sähköpostitse palautetta ja asiaan luvataan palata soittamalla. Olen tehnyt kolme reklamaatiota eikä kuukauden jälkeen kukaan ole soittanut takaisin. Kirjautumisvaihe on todella sekava, huomaamatta tulee sitouduttua tällaiseen järkyttävän hintaiseen tilaukseen. #1877110179 Tässä yksi käsittelynumeroista, tätä kautta muut näyttävät saaneen yhteyden asiakaspalveluun.

8

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myheritage on israelilainen

• Anonyymi

Amerikkalainen sijoitusyhtiö on ostanut My Heritagen.

• Anonyymi

Kokeilin sen 2 viikkoa ilmaiseksi ja peruin juuri ennen kuin maksu lähti tililtä. Sain sitä ennen muistutusviestin, että kokeilujakso on pian päättymässä. Sen jälkeen on tullut viestejä, että "oletko vielä kiinnostunut täydellisestä (maksullisesta) versiosta?". Käytän ilmaista perusversiota.

• Anonyymi

Hoh hoijaa, sellaisten joiden käsiin sopii vain lapio ja kanki, pitäisi pysyä kaukana tietotekniikasta.

• Anonyymi

Eikös sinne voi kirjautua maksuttomaan peruspalveluun antamatta luottokortin tietoja?

• Anonyymi

Haluan myös varoittaa My Heritage- sivustosta. Silkkaa rahastusta! Tilasin premiumin ja en saanut yhtään sen enemmän tietoa kun hain henkilöitä - kun yritin kilikata nimen kohdalta lisätietoa esim. sisarukset, niin en päässyt eteenpäin vaan tyrkytettiin ostamaan lisäversioita.....

• Anonyymi

Jatkuvasti yrittävät myydä niitä kalliimpia sopimuksia. Käytössä on nyt toiseksi laajin versio, ja sen avulla olen saanut jäljitettyä esivanhempiani pitkälle keskiaikaan asti. Nyt olen päässyt joitakin sukulinjoja pitkin jo 700-800-luvuille. Eli siihen nähden kannatti ottaa käyttöön. Jos tiedät suvussa olevan esim. Sursilleja tai muita taviksista poikkeavia, niin kannattaa selvittää siitä taaksepäin sukupolvi kerrallaan.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että sieltä saamasi tiedot ovat paikkansapitäviä? Kirkonkirjoja tehtiin vasta 1500-luvulta lähtien, joten nuo tiedot lienevät vain jonkun omasta päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe