Tervetuloa Järviseudun Sanomien pariin! Täällä osataan pitää pikku salaisuudet.
Vimpelissä suuri boikotti Järviseutu ja Ilkka lehteä kohtaan
15
95
Vastaukset
- Anonyymi
😂😄😆
- Anonyymi
minulle tulee Kansan Ääni
- Anonyymi
Minulle tulee Playgirl
- Anonyymi
Meille on tilattu Tiedonantaja.
- Anonyymi
Meille tulee Ilmiantaja ja Vasikkaposti.
- Anonyymi
Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen!
- Anonyymi
Pitää varmaan tilata Ilkka tai Järviseutu. Uutisoivat kaikista asioista, ei vain ylistysjuttuja.
- Anonyymi
Sosialismi on aatesuunta, jonka mukaan kapitalistisen talousjärjrstelmän luomat sosiaaliset epäkohdat ja yhteiskuntaluokkien eriarvoisuus voidaan poistaa vain siirtämällä tuotantovälineet yksityisestä omistuksesta kokonaan tai osittain yhteiskunnan haltuun ja valvontaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialismi on aatesuunta, jonka mukaan kapitalistisen talousjärjrstelmän luomat sosiaaliset epäkohdat ja yhteiskuntaluokkien eriarvoisuus voidaan poistaa vain siirtämällä tuotantovälineet yksityisestä omistuksesta kokonaan tai osittain yhteiskunnan haltuun ja valvontaan.
Irtisanoin järviseudun sanomat ja Ilkkalehden toimittajan takia. Seuratkaa esimerkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanoin järviseudun sanomat ja Ilkkalehden toimittajan takia. Seuratkaa esimerkkiä
Mitä tekemistä torvelo on Järviseudun Sanomilla ja Ilkka-lehden toimittajalla kun JS Järviseudun pitäjäseurojen lehti?
- Anonyymi
Kansandemokraateilla on yhä vahva kannatus
- Anonyymi
Ensin SKDL sitten Vasemmistoliitto.
- Anonyymi
Järviseudun Sanomat on nykyään niin huono, ettei se julkaise mitään tärkeitä uutisia eikä ole journalismia vaan hymisee ja nuolee kaikkien p...
- Anonyymi
Järviseudun Sanomat on nykyään niin huono, ettei se julkaise mitään tärkeitä uutisia eikä ole journalismia vaan hymisee ja nuolee kaikkien persettä pakkolisätä- Lopettakaa ihmeessä tilaus.
- Anonyymi
Minä luen uutiset MV-lehdestä siellä on päätoimittajana alajärveläinen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846