Eli tässä oon jo hetken miettinyt eläinlääkärin ammattia, mutta oon jonkin verran allerginen eläimille. En tosin tiedä tarkkaan, että mille kaikille ja kuinka vahvasti reagoin. Espanjalaisen vesikoiran omistan, mutta sehän on hypoallergeeninen rotu. Kesällä allergiat pahenee ja kaiken lisäks oon allerginen siitepölylle ja heinälle.
Sen tiiän, että jos opinnoista valmistuu on mahdollista olla töissä jossa ei tarvitse olla paljon eläinten kanssa tekemisessä. Tässä mietin että pärjäisinkö edes opinnoista läpi tämän allergian kanssa.
Te jotka olette valmistuneet eläinlääkäriksi niin kertokaas vähän, kuinka paljon sitä oikeasti ollaan eläinten parissa opiskelun aikana? Minkälaista se opiskelu on? Onko joku teistä eläinallergikko tai tunnetteko jonkun joka on? Miten opiskelusta on selvitty läpi?
Eläinallergikkona eläinlääkäriksi?
Anonyymi
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 761311
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o13864- 34836