KUN OSTAT JIMMS.FI-VERKKOKAUPASTA - Lue tämä ensin!

Anonyymi

Jos ostat tietokoneen osia tai muita tuotteita Jimms.fi-verkkokaupasta. Ota kaikista tuotteista paljon hyviä ja tarkkoja kuvia, heti kun otat tuotteet pois paketeistaan! Tarkista samalla, ettei tuotteessa ole jo silloin naarmuja.

Jos joudut palauttamaan mitään heidän tuotteitaan, ota taas tarkat kuvat joka puolelta osaa / laitetta. Tarkista, ettei naarmuja ole sinulta lähtevässä tuotteessa!

Itse olin varautunut siihen, että tuotteen arvoon / palautettavaan summaan tulee hinnanalennus paketin avaamisen vuoksi, mutta en siihen, että huijaavat asian niin, ettei palautuksia saanut ollenkaan.

Kätevästi löysivätkin tuotteesta naarmun, joka estää muka laitteen käytön ja rikkoo takuuehtoja, jolloin myyjän ei tarvitsekaan palauttaa mitään ostosummasta. Ostajan on ilman etukäteen otettuja kuvia mahdoton todistaa, ettei lähtiessä tuotteessa ollut naarmuja. Tuotteen saa takaisin itselleen vain maksamalla n. 50 euron kulut ja kukapa voi todistaa sitäkään, etteikö saisi takaisin Jimm'sin naarmuttamaa osaa. Säästävät joka tapauksessa palautuksen osuuden tällä toiminnalla ja jos tuotetta ei lunasta takaisin, niin pahimmillaan voivat vielä myydä laitteen kahteen kertaankin.

Googlettamalla muiden palautteita ja kokemuksia huomasin, että samaan ongelmaan on törmännyt Jimm'sin kanssa moni muukin, joten:

OTA SIIS TARKAT VALOKUVAT TUOTTEESTA AINA ENNEN PALAUTUSTA, jotta pystyt todistamaan laitteen kunnon, jos yrittävät naarmukikkaa sinunkin kohdallasi!

Itse aion asioida jatkossa muualla.

40

2245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jimmsistä tuli aivan luokaton kauppa, kun saksalaiset ostivat sen. Olen vältellyt sieltä tilaamista viimeiseen asti. Tuli joku aika sitten käytettyä 800€ uusiin komponentteihin, mutta näitä rahoja ei saanut yksikään Suomessa toimiva firma. Valitettavasti. Te ette vaan osaa.

      • Anonyymi

        Koska saksalaiset sen muka ostivat? Jos näin on niin miksi hallinnossa ei ole ketään saksalaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska saksalaiset sen muka ostivat? Jos näin on niin miksi hallinnossa ei ole ketään saksalaista?

        Vuonna 2018 Jimms PC Storen koko osakekanta on siirtynyt saksalaisen komponenttijälleenmyyjä Casekingin omistukseen.


      • Anonyymi

        Realpolitik toimii


    • Anonyymi

      Kallispaikka muutenkin, Logitech G502 HERO, maksaa:

      Jimms.fi 79,90 €
      Gigantti 34,95 €

      • Anonyymi

        W10 vuotaa aina!


      • Anonyymi

        Käsittämätöntä että noilla hintaeroilla kukaan heiltä ostaa mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä että noilla hintaeroilla kukaan heiltä ostaa mitään!

        W10 vuotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 vuotaa

        W10 vuotaa


    • Anonyymi

      Aloitus on erinomaisen hyvä muistutus kaikkiin verkkokauppoihin ja kaikkiin tuotteisiin.

      • Anonyymi

        Poista nyt hyvä ihminen se windowsi.


    • Anonyymi

      Käytän nykyään verkkokauppa.comia. Kokemuksesta jimsillä menettää rahansa varmimmin jos laitteeseen tulee vika takuu aikana.

      • Anonyymi

        Sama! En käsitä miksi kukaan Jimssin hinnoilla sieltä edes tilaa mitään!


    • Anonyymi

      Mulla oli emolevyn kanssa ongelmia, mutta Jimm's kieltäytyy täysin takuu/asiakaspalutuksista, koska ovat suurennuslasilla löytäneet pari korkeintaan kosmeettista naarmua. Tehkää valitus kuluttajaneuvontaan ja kuluttajariitalautakuntaan, jos asia ei etene muuten. Niin minäkin tein. En voi suositella Jimm's:iä kenellekkään. Myyvät mielellään, mutta jos tulee vähänkin ongelmia, niin yrittävät kiemurrella vastuistaan.

      • Anonyymi

        Nää tapaukset niin tuttuja. yks huijarifirma koko Jimms!


    • Anonyymi

      Hyvä vinkki. Kaikille käyttöön että saa todistettua kusetuksen.

    • Anonyymi

      Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. Itse asiassa en missään tapuaksessa osta näitä. Myyntiorganisaatio on epäluotettava, voisi kutsua myös epärehelliseksi.

      • Anonyymi

        "Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. "

        Maanantaikappaleita on kaikissa merkeissä. En osaa ottaa tarkempaa kantaa, koska pitäisi olla kokemusta kymmenistä eri merkkisistä koneista. Kirjoitan tätä muuten neljä vuotta vanhalla Acer-läppärillä, jossa ei ole toistaiseksi ollut mitään vikaa tai häiriötä.

        Jimm'sin aion kiertää kaukaa. On olemassa muitakin kauppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kokemukseni mukaan Acer, sekä myös merkkinsä Packard-Bell, on varottavia. "

        Maanantaikappaleita on kaikissa merkeissä. En osaa ottaa tarkempaa kantaa, koska pitäisi olla kokemusta kymmenistä eri merkkisistä koneista. Kirjoitan tätä muuten neljä vuotta vanhalla Acer-läppärillä, jossa ei ole toistaiseksi ollut mitään vikaa tai häiriötä.

        Jimm'sin aion kiertää kaukaa. On olemassa muitakin kauppoja.

        Jimms oli joskus vuosia sitten ihan ok kauppa, ja hinnat olivat kilpailukykyiset. En tiedä mitä tapahtui ja missä välissä, että homma alkoi levitä käsiin. Ehkä ammattitaito on se mikä puuttuu? Heidän kannattaisi muistaa myös se, että huonosti kohdeltu asiakas ei enää koskaan asioi heillä, ja varmuudella kertoo eteenpäin asiasta. Itse harvemmin käytän edes Suomalaisia liikkeitä komponenttien ostoon. Ulkomailta tavaran saa paljon nopeammin.


    • Anonyymi

      Asiaan liittyvää:

      1) Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas.
      2) Huono työ se vasta kalliiksi tuleekin.

      • Anonyymi

        Niin totta! Harmi ettei Jimm's ole tätä tajunnut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta! Harmi ettei Jimm's ole tätä tajunnut!

        Asiakastyytyväisyys on termi, joka kuvastaa asiakkaan odotusten täyttymistä. Asiakastyytyväisyys tulisi olla yritysmaailmassa tärkeimpiä tavoitteita kehityksen varmistamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakastyytyväisyys on termi, joka kuvastaa asiakkaan odotusten täyttymistä. Asiakastyytyväisyys tulisi olla yritysmaailmassa tärkeimpiä tavoitteita kehityksen varmistamisessa.

        Jimmy's ei taida tuntea kyseistä termiä. Rahat pois vaan ja luottavat että uutta asiakaskuntaa syntyy lisää eikä vanhoista petettynä poistuvista tarvitse välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jimmy's ei taida tuntea kyseistä termiä. Rahat pois vaan ja luottavat että uutta asiakaskuntaa syntyy lisää eikä vanhoista petettynä poistuvista tarvitse välittää.

        Kun on tarpeeksi ISO, ei enää tarvitse pieniä huomioida, eiväthän ne mitään mahda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi ISO, ei enää tarvitse pieniä huomioida, eiväthän ne mitään mahda.

        Vain kuvilla voi se pienikin todistaa, että on tullut huijatuksi. Eli kaikki vain kuvaamaan tilaamansa osat ja tuotteet!


    • Anonyymi

      Olisinpa tiennyt tämän aiemmin. Sama kokemus myös emolevyn takuussa. En tajunnut silloin epäillä.

    • Anonyymi

      Onko muut huomanneet, että Jimms vastaa asiakaspalvelun tiedusteluihin hitaammin kuin verkkoarvostelujen palautteisiin tai -kritiikkiin?

      • Anonyymi

        HUOMATTU ON. PITÄÄ HUOLTA MAINEESTAA MUT EI ASIAKKAISTA.


    • Anonyymi

      On ollut mielenkiintoista jäädä seuraamaan omalle kohdalle sattuneen palautusvenkoilun jälkeen, miten paljon muillakin on ollut ongelmia takuun ja palautuksien sekä niiden korvausten kanssa. Täytyy vain toivoa, että tilaamista harkitsevat tajuavat ensin googletella, ennen kuin laittavat tilauksen vetämään tai etenkin ennen tuotteen lähettämistä takuuhuoltoon tai palautukseen.

    • Anonyymi

      Juuri lähdössä palautus Jimmssiin ja kuvat otettu! Kiitti vinkistä!

    • Anonyymi

      paril tutul samat kokemukset

    • Anonyymi

      Trustpilotista näkee hyvin, kuinka järjestelmällistä heillä takuupalautusten ongelmat ovat. Aika moni tuntuu tulevan huijatuksi eivätkä osaa edes epäillä yritystä:

      https://fi.trustpilot.com/review/www.jimms.fi?stars=1

      Positiivisia palautteita tippuu yritykselle joka päivä. Jaksan epäillä, että ihmiset niin aktiivisesti antaisivat palautteita, joten mahtaako olla nekin yrityksen omia tehtailuja, jottei arvostelun keskiarvo laske liikaa.

      • Anonyymi

        hyvä huomio! ei vaikuta luotettavalta. niin selvä ero kun vertaa muiden yritysten arvosteluihin.


    • Anonyymi

      oli viimene kerta ku tilasin jimmssiltä. saatanat huijasivat meikäläistäki!

      • Anonyymi

        Sama meininki tänäkin päivänä! En suosittele tilaamaan mitään Jimmssiltä!


    • Anonyymi

      Taitaa olla joo tämä pulju niin nähty, että parempi siirtyä kokonaan tilaamaan ulkomailta.

      • Anonyymi

        Todellakin!


      • Anonyymi

        Täällä tullut boikotoitua firmaa jo vuosia!


    • Anonyymi

      Kun ostat jimmziltä, tuet moskoviittia

      • Anonyymi

        Tämäkin hyvä syy välttää paikkaa!


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En voi jutella kanssasi

      tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

      Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

      Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

      Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

      Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

      Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

      Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

      Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

      Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

      Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe