Mulla on alkanut olemaan migreeniä ja nykyään näen kokoajan näkökentässä semmoista noki tai lumisadetta mistä se voisi johtua? Ja kun katson kirkkaanseen valoon ja sitten muualle niin näen valon välähtelyitä. Mistä nämä kaikki voisi johtua ja onko syytä mennä lääkäriin? Oon tosi nuori alaikäinen ja silmälasit pitänyt hankkia 2v sitten
Migreeni. Silmässä valon välähtelyitä ja nokisadetta
Anonyymi
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Migreeni hämärtää näkökenttää, kun jomottaa kallossa.
- Anonyymi
Jos koko jan näet nokisadetta, on syytä käydä silmälääkärissä. Voi olla oire verkkokalvon irtaumasta, ja silloin ei ole aikaa viivytellä. Mene ensin tk:n päivystykseen, niin saat lähetteen silmäpolille.
- Anonyymi
Sanot olevasi tosi nuori.
Kerro asiasta -heti- vanhemmillesi, tai koulun terkkarille, tai opettajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111