Moi! Mulla on ensimmäistä kertaa ikinä lievä hiivatulehdus, joka on siis täysin oireeton ja paljastui papa kokeen yhteydessä. Lääkäri määräs siihen canesten soft kombi puikon (1kpl) sekä voiteen. Miten tämä puikko toimii? Ohjeet on niin epäselvät, kun sanotaan että sama puikko pitäisi laittaa kolmena perättäisenä iltana mutta että sulaa kuitenkin sisään? Siis häh! Voinko siis laittaa sen tänä iltana ja jättää sen vaan sinne ja se sitten sulaa itsestään pois ja homma on selvä? Kauanko sulamisessa kestää? Ja voidetta pitäisi käyttää kai siihen asti että oireet loppuu, mutta mulla ei ole mitään oireita, niin kai sitä laitan sitten jonkun viikon ajan pari kertaa päivässä? Lääkäri tai apteekkarikaan ei mitään tarkempia ohjeita antanut niin luulin että kyseessä on ihan helppo homma, mutta nyt oon vähän hämmentynyt!
Miten (canesten) emätinpuikkoa käytetään?
5
371
Vastaukset
- Anonyymi
Laita vaan sinne sisälle nukkumaanmennessä, sulaa itsestään yön aikana. Miten hiiva voi näkyä papa-kokeessa? Siihenhän on hiiva teatit
- Anonyymi
Kiitos avusta! Jaa a, lääkäri vain soitti papa kokeen tuloksista että kaikki ok mutta lievä hiiva löytyi samalla, en itsekään tiedä sen enempää!
- Anonyymi
Irtosolunäytteestä voidaan selvittää myös hiivatulehdus (Candida albicans), bakterielli vaginoosi (sekafloora, clue-solut) ja Trichomonas vaginalis, joka voi aiheuttaa emätintulehdusta ja elää oireita aiheuttamatta ihmisen sukupuolielimissä.
- Anonyymi
Oireetonta hiivaa ei ole mikään pakko hoitaa. Itse päätät. Itse en ainakaan hoitaisi, jollei todellista tarvetta ole.
- Anonyymi
puikko käteen ja pimppiin vain. Niin helppoa se on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717