Joten voiko romanssista puhua ollenkaan. Jompi kumpi ei halua, ja koska tiedän haluavani... Mitä sinä ajattelet, nainen?
Marssimme eri tahtiin
8
110
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan, mutta en ole varma hänestä. En halua aiheuttaa kupruja hänen elämäänsä.
- Anonyymi
Aika yleinen vastaus naiselta, että pelkää tungettelevansa jne. Eivät miehet ole lasista, että tarvii varoa. Itse en oikeastaan koskaan ajattele, että nainen on minulle vaivaksi. Joskus sitäkin on tapahtunut, mutta silloin on menty jo todella pitkälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika yleinen vastaus naiselta, että pelkää tungettelevansa jne. Eivät miehet ole lasista, että tarvii varoa. Itse en oikeastaan koskaan ajattele, että nainen on minulle vaivaksi. Joskus sitäkin on tapahtunut, mutta silloin on menty jo todella pitkälle.
En halua avata tätä tarkemmin, mutta voin oikeasti sotkea asiat ja tehdä hänen elämästään vaikeaa tahtomattani. En halua sitä. En tiedä, tajuaako hän sitä, miksi toimin kuten toimin.
- Anonyymi
Ei romanssista voida puhua, kun ei olla päästy alkua pidemmälle. Mies tuntuu jarruttelevan.
- Anonyymi
Haluan .
- Anonyymi
Suloista tämä palsta työromantiikka. Ehkä löydätte rytminne.
Itse väistän tunteilua työssä. Vaatii muutaman sekunnin työilmapiirin mitätöimiseen muutaman minuutin vuoksi. - Anonyymi
Pitäis varmaan selvittää marssijärjestys kuitenki, jälkitahtisuuski varmasti sitte korjaantuis.
- Anonyymi
Minä haluan mutta kun olen itse aina se joka ottaa yhteyttä... Nyt et ole vastannut viesteihini hiihtolomareissunne jälkeen...on pakko luovuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259