Minulta postettiin aivojen ja otsalohkon etuosasta hyvänlaatuiten meningeooma. Sain sitä ennen elämäni ainoan epilepsia kohtauksen. Nut olen täysin perusterve, mutta siitäkin huolimatta minulle on määrätty tuota lääkettä. Lääke vaikuttaa aivotoimintaan ja persoonallisuuteen. Haluan oman persoonani takaisin ilman trileptania!!6
Tarviinko enää Trileptal?
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuota pitäisi kysyä lääkkeen määränneeltä lääkäriltä, hänellä on varmaan ollut syynsä sen määräämiseen.
- Anonyymi
Minulla tuli yksittäinen epileptinen kohtaus, jonka syyksi paljastui kans hyvälaatuinen meningeooma. ( kohtaus 7.1.2021 ja leikkaus 9.12021) Siihen määrättiin ekana keppra joka teki minut raivohulluksi. Vaihdettiin sitten trileptaliin ja se tiputtaa suola- arvot matalaksi, sekä tekee joka ikinen aamu oksettavan olon. Minulla on kaksi mielipidettä, kun toinen lekuri väitti kiven kovaan, että mulla on epilepsia ja toinen että ei ole. Mutta myöskin on sanottu, että trileptal on nimenomaan määrätty mulle, koska kasvaimeni oli tosi iso ja suositeltu n. vuoden ajan sitä käytettävän. Itse juoksin eka reilun vuoden lekurissa, kun vasen jalkani ei toiminut ja kävelyni erittäin hankalaa. Oli vaan päätetty, että vika on selässä ja sitä myöten polvessa peroneuspareesi. Meinattiin jopa laittaa selkäleikkauksen johon en suostunut. Eli itse olen ainakin oppinut, että kannattaa aina pyytää toinen mielipide. Itse meinaan vuoden kuluttua, eli ensi vuoden alussa vaan kysyä miten lääke lopetetaan. Kokemuksena aika rankka ja tulee vaan mieleen miksi ei lekurit kuuntele potilasta. Mullakin oisi ollut mahdollista, että kasvain olisi löydetty vuosi sitten ja olisin koko kohtauksesta välttynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111