Kertokaahan asiantuntijat mitä kaikkea uudesta/uudenkarheasta Aprilia SR 50 R 2t (E4) skootterista on kuristettu variaattorin prikan lisäksi. Ja laittakaa myös ohjeita poistamiseksi tai moottorin toiminnan parantamiseksi. Onko esim. ilmanottoa kuristettu, miten putki, onko suutin pienehkö, onko kierrokset rajoitettu sähköisesti jne. jne. Keskustelu on vapaa alkamaan, joten kiitokset jo etu käteen!
Aprilia SR 50 R 2t (E4) kuristukset (vm 2019-2020)
5
247
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Onko uudessa E4 versiossa oikeasti jotkut lukkopultit ettei sais variaattorin koppaa auki ja ”kiinteä prikka” siinä liukuholkissa? Näin kertoi huhut. Mulla tulossa tollanen mopo niin alko jo hirvittään, jos tarvii heti osia vaihtaa ja erikoistyökaluja pultteihin.
- Anonyymi
Aika vähän on näköjään porukoilla tietoa uudemmista vehkeistä.
- Anonyymi
Nyt tietoa pöytään! Kiinnostaa ja seuraan.
- Anonyymi
Variaattorin prikka on kiinteä. Eli hionta hommiksi ja ”prikka” sileäksi tai uusi holkki ilman prikkaa. Taitaa tuo e4 malli kulkea noin 60 km/h tuon jälkeen, kun se putki vaikuttaa niin paljon enemmän kuin vanhemmissa malleissa. Sellainen mielikuva asiasta olisi.
- Anonyymi
Perhana nuo mopot myyty joka paikasta loppuun ja kukaan ei tiedä mitään? No prikka selvisi kiitos siitä, mutta siinäkö se sitten oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197