Naisystäväni on alkanut piereskelemään minun kuullen. Olen hämilläni. Miten tähän asiaan pitäisi suhtautua?
Piereskely seurustelusuhteessa
11
63
Vastaukset
- Anonyymi
Pierase takasin
- Anonyymi
Sehän on vaan turn on-ominaisuus, kun nainen töräyttelee :)
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut tällaista mielipidettä ennen. Oletko mies? Jos olet mies, oletko hyvin piereväinenkin mies, mikä selittäisi vastaustasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan kuullut tällaista mielipidettä ennen. Oletko mies? Jos olet mies, oletko hyvin piereväinenkin mies, mikä selittäisi vastaustasi?
Olen mies. Minulla on pieru-fetissi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies. Minulla on pieru-fetissi :)
Oletko pullea setämies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pullea setämies?
Kyllä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä :)
Oletko pullea ja isopeppuinen setämies?
- Anonyymi
Ei naiset piere. Seukkaat transun kaa
- Anonyymi
Sinun kannattaa myös vapautua tässä asiassa. Jos hän pieree ja haisee sinun seurassasi, tee samoin, sinulla on täysi oikeus siihen. Sitten tietysti voi ajatella vielä pidemmälle vietynä, että pierukilpailut voisi sitä parisuhdetta voimistaakin ja olla mukavaa yhteistä ajanvietettä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803