Jos haluat rikastua kuten bircoin aikoinaan, niin lue tämä! Nyt on se sama tilaisuus!

Anonyymi

Pi network on kehittänyt pilvipohjaisentavan louhia kryptovaluuttaa puhelimella. Se säästää sähköä kun itse louhiminen ei vie virtaa puhelimesta. Kun tämä leviää ihmisten tietoisuuteen enemmän (jo 14 miljoonaa käyttäjää), niin bitcoin kaatuu tähän, koska bitcoin kuluttaa kallista sähköä ja tarvitsee hintavia koneita näytönohjaimineen.

Voit aloittaa louhimisen heti, mutta Pi kolikot ovat tällä hetkellä arvottomia. Kun louhinta päättyy tämän vuoden lopulla, niin Pi:llä aloitetaan kaupankäynti, aivan kuten muiden kryptovaluuttojen suhteen. Nyt on se etu, että Pi kolikot eivät maksa tällä hetkellä mitään, mutta vuoden lopussa louhinta päättyy ja louhitut kolikot saa arvonsa.

Kannattaa kokeilla. Ei ole mitään hävittävää!
Lataa Pi ja käytä tätä kutsukoodia: Qlli666 niin puhelin aloittaa heti louhimisen.
Ilman kutsukoodia et voi ladata ohjelmaa. Voit luoda oman kutsukoodin kun olet asentanut Pi:n. Tämän ohjelma käyttö on helppoa. Jos osaat käyttää facebookkia, niin osaat käyttää myös Pi:ä. Sinun pitää muistaa laittaa puhelimesta Pi käyntiin.
https://minepi.com/

Lue vielä tämä, niin tiedät mistä on kysymys!

https://docs.google.com/document/d/1kEAevyJd2mbhfzmXQAQa2Wa9DB1zAcOYTOn2...

P.S Tämä ei ole huijausta: Pi network ei halua sinulta penniäkään rahaa koskaan! Tämä on kuin bitcoin alku aikoina, mutta toimii pilvipohjaisena, joten Pi:n louhimien ei kuluta akkua, muistia, prosessoria tai hidasta nettiyhteyttä. Nerokasta, eikö olekkin!

1

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voishan tätä kokkeilla jos ei oo mitään menetettävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe