Mielipiteitä siitä, riittääkö muutaman sekunnin kestävä käsien pesu poistamaan käsistä lian (esim. hiki, rasva, mikrobit, eritteet) ja saippuan.
Olen sivusta "päässyt" seuraamaan, kuinka eräs kuusikymppinen mieshenkilö huolehtii hygieniastaan, ja siten myös kaikkien ympärillään olevien terveydestä.
Pestessään käsiään hän annostelee nestesaippuaa tai nestemäistä tiskiainetta toiselle kämmenelleen, avaa hanan ja alkaa hieroa juoksevan veden alla kämmeniään yhteen. Koko toimitus kestää MAKSIMISSAAN viisi (5) sekuntia.
Väitän, ettei nestesaippua leviä tuolla tekniikalla tasaisesti (eli mitä järkeä edes annostella sitä käsiin)
ja että huuhteluun käytetty aika on liian lyhyt varsinkin kun henkilö pitää koko huuhtelun ajan kämmeniään tiukasti yhdessä (vastakkain tai nyrkissä).
Koska henkilö itse on tyytyväinen pesutulokseen, niin kysäistään asiaa kansalta. Kansa tietää - vai miten se menikään?
Käsien pesu alle viidessä sekunnissa
Anonyymi
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia että hän kuiten pesee kätensä. En suosittele neuvomaan sekuntimäärissä tuon ikäistä, voipi johtaa huonompaan.
- Anonyymi
Huuhteluks sanoisin suoritusta tuota. 20 sek hyvä jo on about 40 sek. paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917