Pääministerin sijainen Annika Saarikko: Rokotusjärjestyksen muuttamisesta ei ole sovittu – ”Kun täältä jotakin sanoo, sen on oltava totta”
Osa hallituspuolueista on ilmoittanut, että rokotusjärjestyksen alueellisesta painottamisesta on jo sovittu. Keskustan mukaan tämä ei pidä paikkaansa.
Pääministeri Sanna Marin (sd) kertoi torstaina, että sosiaali- ja terveysministeriössä valmistellaan rokotusjärjestyksen muuttamista niin, että rokotuksia painotettaisiin pahimmille epidemia-alueille.
"Osa hallituspuolueista on ilmoittanut, että rokotusjärjestyksen alueellisesta painottamisesta on jo sovittu. Keskustan mukaan tämä ei pidä paikkaansa."
Aivan uskomatonta sekoilua. Ovatko nämä niin pihalla että yrittävät tarkoituksellisesti peitellä tehtyjä päätöksiä vain äänestäjiä miellyttääkseen?
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/paaministerin-sijainen-annika-saarikko-rokotusjarjestyksen-muuttamisesta-ei-ole-sovittu-kun-taalta-jotakin-sanoo-sen-on-oltava-totta/0deacfda-ac17-4b33-9cf2-7a9d1784a33e
Koronarokotuksia kohdistetaan pahimmille epidemia-alueille – vihreät ja RKP saivat tavoitteensa läpi Marinin tuella.
-Pääministeri Sanna Marin (sd) vahvisti torstaina, että ikääntyneiden ja riskiryhmien rokottamisen jälkeen koronarokotuksia painotetaan pahimmille epidemia-alueille eli käytännössä pääkaupunkiseudulle ja Turun alueelle.
-Siis rokotetaan ensin näiden puolueiden tärkeimmät äänestäjät
En olisi uskonut ikipäivänä näkeväni tällaista Suomessa.
-Siis maakuntiin ei rokotuksia tule riskiryhmien ulkopuolisille moneen kuukauteen, Sillä hallitus laittaa vientirajoituksia maakuntiin päin, että Helsingin herrat ja narrit saadaan rokotettua ensin. Paradoksi tulee sitten siitä, kun he syyttävät EU.n ulkopuolisia maita, rokotteiden viennin rajoituksista ja itse tekevät saman omalle kansalleen.
Yhä rokottamatta m terveydenhoito henkilökuntaa, ja nyt siirrettiin äänestäjien vonkaamiseksi suunta.
Kaikessa kaameudessaan tämä hallituksen puuhastelu on surkuhupaisaa.
Seuraavaksi sitten keskeytet:ään rokotukset kun riidellään kuka saa ne ensin.hallitus mokasi rokotehankinnat sata nolla,Kekkosen sanoin,s...tanan tunarit.
On tämä kyllä sekavaa hallitus työskentely
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
.Samaa sähellystä. Toivottavasti ei pääse nyt korppikotkat haaskalle kuin maski-showossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969