Osaako joku sanoa, mikä tällaisen krypton idea on?
Yläreunassa on kuva, mutta ei numeroita.
Näitä samoja kuvia ympäriinsä kryptoa.
Idea ei oikein aukea, että mitä pitäis tehdä.
https://drive.google.com/file/d/1-aTmUJrUNVG73vQLzLFgRq51j6Vxhzph/view?usp=drivesdk
Krypto pelikaani 3/21
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
En ole suorittanut yliopistotutkintoa kryptoista enkä ole edes kaiken maailman kryptologian dosentti, mutta eikös tuo meinaa sitä että jos esimerkiksi kuvassa on ASKI niin ratkaisusana voisi olla pandemian aikana MASKIPAKKO ja kryptossa sama merkattaisiin tyyliin M {kuva} PAKKO.
Korjatkaa jos olen ajautunut ajatusteni karikolle ilman omaa syytä. - Anonyymi
Aiemmin aloitetussa saman nimisessä säikeessä oli kysymys:
"Ensimmäistä kertaa yritän saada tämän lehden kryptoja ratkottua.
Osaisiko joku vinkata, mitä tuotenimikkeitä sivulla 25 haetaan? Vaikka edes jonkun sanan loppuosa, josta pääsisi liikkeelle."
Kun tähän on tullut kommentti, tämäkin olisi varmaa järkevää käsitellä tässä säikeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882