Mittasin eilen munaani erektiossa ja se on 21 cm pitkä ja 15 cm paksu. Tykkään että mulla on iso muna jotta olisin "pomo" mutta tuskin kukaan nainen haluis ottaa niin isoa vai?
Viimeisin mittaukseni
17
719
Vastaukset
- Anonyymi
Oleellista on se miten mittasit ja millä.
- Anonyymi
Pituutta voi olla mutta paksuutta ei. Vilkas mielikuvitus.
- Anonyymi
Ympärysmitta voi olla 15 cm, jolloin paksuus on 4,8 cm. (Ympärysmitta jaettu 3,14).
- Anonyymi
Tuskin on noin iso täällä voit kertoa mitä vaan ei isokulliset täällä
mainosta ei tarvii veikkaan että sulla on n. 12 cm- Anonyymi
Minä myöskään en ymmärrä miksi pitäisi isolla mulkulla tällaisella luuseripalstalla kehuskella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myöskään en ymmärrä miksi pitäisi isolla mulkulla tällaisella luuseripalstalla kehuskella!
Varmaan saada muut kateelliseksi.
- Anonyymi
Vittu 15cm paksu?? Jumalauta äijällä paistaa varmaa pikkasen lahkeessa
- Anonyymi
No mä valehtelin ja mittasin väärin paitsi toi 15 cm paksu on totta. Seisokissa pituutta on 18 cm nyt kun mittasin oikein.
- Anonyymi
Just mitattu pituus 18cm ympärys 15.5cm. Sinun reilusti isompi.
- Anonyymi
Väärin mittasit .
- Anonyymi
Ei kun meillä on sama pituus, sori kun mä valehtelin, oli silloin suuri ego.
- Anonyymi
Oikein mitattu.
- Anonyymi
Mulla on vain 12/12 cm, mutta täyttää hyvin vaimon tiukan kolon.
- Anonyymi
Entä sitten? Ketä se kiinnostaa
- Anonyymi
Varmasti monia!
- Anonyymi
Oma toiminen mittaus on hölmöä.
Nainen kyllä tietää mikä on iso. Mutta onko isosta mitään hyötyä?
Tässä pari kommenttia mitä naiset ovat kertoneet minulle.
1. Onneksi en tykkää peppusekstä koska on kokoa
2. Niin iso ettei tunnu hyvälle suussa kun ei saa kunnolla sisään. Vaikka tykkää peppupanosta niin se ei mahdu sinne omalla kosteudella.- Anonyymi
Ei kait nyt kenenkään perseeseen ilman luistoa mene mikään!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738