Suomessa kaikki on tappiinsa laskelmoitua, niinpä luontaistuotteitakin pilkotaan niin pieniksi annoksiksi ja myydään järjettömän hintaisina pikku pakkauksina, että rahaa virtaa niiden myyjille järjettömiä summia, eikä asiakas saa kuin moninkertaistamalla annokset, muutaman karvan päähänsä, jos sitäkään.
Netistä tilaaminen ei ole mitenkään helppoa sekään, eikä usein tule sen halvemmaksi ja siihen sisältyy riskinsä. Olisi tilausta rehellisemmälle luontaistuote-alalle, jossa myytäisiin kunnon tavaraa, vahvoina sisältöinä ja kohtuullisella hinnoittelulla, kuten monissa muissa maissa.
Suomessa myydään luontaistuotteita, mitättöminä annoksina kalliilla
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on kallis maa. Kannattaa katsoa myös eläintuotteet. Eläintuotteissa ei ole kerrottu samalla tarkkuudella tuotesisältöjä kuin ihmisten tuotteissa. Monissa tuotteissa on mm. lisättyä sokeria. Joskus tuotteet saattavat olla rehumaisempia kuin mitä tuotekuvauksen perusteella kuvitteli. Itse syön mm. hevosille tarkoitettua Piimax-jauhetta. Olen kokeillut muitakin eläinravinteita. Jotkut hyviä, toiset eivät. Ja annostelun suhteen joutuu aina vähän miettimään. Hevosannoksella voi saada yliannostuksia. Mutta siinä yksi vaihtoehto. Ainakin kilohinta tulee pienemmäksi.
- Anonyymi
Tuon takia moni käyttää Solgarin ja Skipin vitamiineita ym koska niissä pitoisuudet ovat kovemmat ja laatuakin pitäisi löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017953- 1075637
- 2784942
- 494893
- 763667
- 522887
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292422- 422318