Mistä Dacian huono maine?

Anonyymi

Mistä on peräisin dacian huono maine? Nykyään ovat hyviä autoja mutta ovatko ennen olleet paskoja jo valmiiksi?

6

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuohon ole kuin yksi vastaus. Koko suunnittelu, materiaali, kokoamis ja työkustannukset, osatuotanto, niiden laatu yms on kiristetty ja säästetty sellaiselle
      tasolle, että hinta saadaan edulliseksi mutta näillä edellä mainituilla asioilla ei tietenkään saa niin hyvää laatua kuin toisen merkin ideologiaa ja kunnianhimoista halua laatuun. Raha ratkaisee. Sen sitten saa huomata katsastus tutkimuksissa. Häntäpäätä pidetään, mutta ei Dacia kuitenkaan p, ka auto ole, se on vain hintansa väärti.
      Hyvällä pidolla ja hoidolla sillä ajaa varmasti pitkäänkin. Volvonkin saa hajoamaan kun sitä kohtelee huonosti, ei hoitoa, ei huoltoa, raskasta raakaa ajoa, kyllä sekin nopeasti hajoaa.
      Olen itse ajanut paljon haukutulla Fiatilla 24 v ja taas meni katsastuksesta läpi, jarruja vain jouduttiin rustamaan. 2 kertaa kori on massattu ja huoltokirja on täydellinen, toinen huoltokirja on jo menossa. Voisin ostaa Dacian hyvinkin ja pitää sitä hyvin niin varmasti sen kanss pärjää. Tämä on asenne kysymys, voisinhan pistää autoon 20 tuhatta Dacian hintaan lisää mutta saman matkan ajaa Daciallakin.

• Anonyymi

Uskon, että Dacian maine on pääasiassa ihmisten ennakkoluuloista johtuvaa. Moni on liian "hieno" ajaakseen romanialaismerkillä, vaikka järki sanoisi muuta.

• Anonyymi

Jokinhan ne ennakkoluulotkin on saanut aikaan. Sitä minä ihmettelen, että automallit, joita muualla maailmassa myydään Renaultina, ovatkin täällä Dacioita. Esimerkiksi nyt vaikka tämä tuleva sähköauto Dacia Spring, joka valmistetaan Kiinassa ja esiintyy siellä nimellä Renault K-ZE. Miksei se voisi olla samanniminen täälläkin, kauppa varmasti kävisi paljon paremmin!?

• Anonyymi

Vähävaraiselle apinalle sopiva kippo! Oikeat autot on sitten erikseen.

• Anonyymi

Olihan taas älykäs kommentti 👍👍👍

• Anonyymi

Tämä juuri. Töykeille köyhille tarkoitettu auto. Hajotkaa paskaanne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe