Muonion kuntaa ja teknistä lautakuntaa onnistuneesta urakoitsijan valinnasta kunnan teiden talvikunnossa pidosta. Monen vuoden liittymän täyttö h........tin jälkeen liittymäni kiittää ja kumartaa. Inhimillisyys on ihmisyyttä.
Haluan kiittää
7
721
Vastaukset
- Anonyymi
Lomamökit ovat täynnä ihmisiä.
- Anonyymi
Ettei olis urakoitsija ite kirjoittelemassa
- Anonyymi
Kuinka paljon urakoitsija maksoi sinulle tästä että kehuit sitä? Mulla olis vähän negatiivista palautetta annettavana (kymmenen kaksipuolista sivua) laitappa osote näkösälle niin lähtee palaute oikeaan osotteeseen!
- Anonyymi
Kuluneena talvena tullu luntakaan ko kolmasosa edellisen talven lumista ,sää haltijaa saat kiitttää , tekninen lautakunta mitään talvea säädä.
- Anonyymi
Maksaako kunta positiivisesta palautteesta?kiittäminen ei yleensä ole tapa joka korvataan rahalla. Kiitokset kaikille jotka muistavat kiittää kiitettävää.
- Anonyymi
PP :tä vain ketuttaa ku ei osannut aurata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PP :tä vain ketuttaa ku ei osannut aurata
Aprilli avasi runosuonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717