Laadukas nainen pystyy synnyttämään

Anonyymi

Useita lapsia ja tekee miehen sillä onnelliseksi. Sellaisen naisen haluan ja varmasti moni muukin mies

13

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika harva mies niitä lapsia,kovin montaa haluaa, ainakaan Suomessa. Keskiarvo lapsitoive on sen pikkasen reilu kaksi koko miesväestössä ja alle kaksi nuoremmissa ikäryhmissä. Ihan kauhean yleinen tuo toiveesi ei siis tunnu olevan.

• Anonyymi

Mielestäni nainen on luotu maailmaan juuri siksi että pystyy miehelle antamaan lapsia. Semmoisella naisella ei nyt tee mitään joka ei pysty sikiämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni nainen on luotu maailmaan juuri siksi että pystyy miehelle antamaan lapsia. Semmoisella naisella ei nyt tee mitään joka ei pysty sikiämään.

Toivottavasti löydät sellaisen kanssasi samoin ajattelevan.

• Anonyymi

Maho nainen ei oo edes vaihtoehto

• Anonyymi

Vaan pystytkö sinä siittämään naisen? Molempia siihen tarvitaan ja molemmista kiinni lisääntyminen.

• Anonyymi

Luulen, että aloitujsen juurisyy on probleemit tällä alueella. Aloittajalla itsellään siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että aloitujsen juurisyy on probleemit tällä alueella. Aloittajalla itsellään siis

Väärin meni, en vain halua naista joka ei pysty antamaan mulle lapsia. En mä tee sellaisella naisella mikään joka on luonnonoikku!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni, en vain halua naista joka ei pysty antamaan mulle lapsia. En mä tee sellaisella naisella mikään joka on luonnonoikku!!

Vittu pystytkö itse edes siirtämään???

• Anonyymi

Sinun mielestä laadukas nainen. Kaikki ei vaan niitä lapsia saa.

• Anonyymi

Sekin kannatta muistaa, että kaikki ei saa niitä lapsia yhdessä. Ei vaikka kuinka yrittäis, eikä kummastakaan löytyis vikaa. Paria jos vaihtaa niin hups vaan ja kummallakin voi yks kaks olla perhe. Lisääntyminen ei aina mene tosta vaan yksinkertasesti.

• Anonyymi

Voin synnyttää vaikka parikymmentä. Tosin ikä tulee vastaan ja toiseksi jos mä synnytän niin sä hoidat.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe